Arama Motoru Pazarlaması Nedir?

Bu genlerimizde, aramaya itiliyoruz. İnternetin gelişmesiyle birlikte yiyecekleri, evleri, ortakları, işleri ve son zamanlarda 'avlıyoruz'.

İnternet'in ilk yıllarında bile, Web tarayıcılarını içerecek şekilde gelişmeden önce, metin tabanlı arama motorları vardı. O zamanlar Archie ve Gopher gibi komik isimler vardı. Daha sonra, grafik tarayıcı icat edildiğinde, arama yapmak bizim için çok daha kolay ve erişilebilir hale geldi.

Arama Motoru Pazarlamasının (SEM) arkasındaki konsept oldukça basittir: Bir tüketici veya iş adamı Web'i bir metin kutusundan veya bir dizin hiyerarşisine tıklayarak aradığında, “avlama modunda” olurlar. Bu mod benzersizdir, çünkü kişinin bilgi aradığını gösterir. Pazarlamacılar bu “av modunu” anlıyorlarsa, arayanın muhtemelen satın alma döngüsünün bir yerinde olduğu, acil veya gelecekteki bir ihtiyacı karşılamak için bir ürün veya hizmeti araştırdığı anlamına gelir.

Bu, arama motorunun sonuçlarının, en iyi hedeflenmiş trafik kaynaklarından bazılarını (bu, “organik” ödenmemiş arama listelerinden veya ücretli (sponsorlu) reklam listelerinden kaynaklanıp kaynaklanmadığını) yapan bu 'zamanında' dır.

Hedeflenen trafiğin gücünden yararlanmak için, pazarlamacılar hem ücretli hem de organik SEM'in nasıl etkili bir şekilde kullanılacağını ve her bir metodolojinin ne elde etmesini bekleyebileceklerini anlamalıdır.

Arama motoru trafiği benzersiz çünkü:

o Mesajınızı arama motoru trafiğine dahil etmek müdahaleci değildir. Arama kesintiye uğramaz ve mesajınız, sadece araştırmacı bilgi veya çözüm ararken “gelir”.

o Arama motoru trafiği, sabit bir arama envanterinden kaynaklanır. Arama motoru trafiği olarak nitelemek için, aramanın, bir arama bağlantısını tıklayarak veya bir arama sorgusu girerek, arayanın arama olarak başlattığı arama aracı olması gerekir.

o Arama motoru trafiği isteğe bağlı, izleyici odaklı bir aramadan kaynaklanmaktadır. Bu, bir aramadan gelen ziyaretçilerin girişinizi seçtiği ve eşleşen kelimeleri seçtiği anlamına gelir.

Doğal veya “Organik” arama motoru pazarlaması, en iyi teknoloji, kullanılabilirlik, kopya / dilbilim ve çevrimiçi PR uygulamalarını birleştirir. Bunun nedeni, pek çok arama motorunun alaka düzeyi algoritmalarını, bağlantılar ve kullanıcı davranışları / tercihleri ​​gibi dış öğelerle birlikte sayfa veya sitede gördükleri metnin bir kombinasyonuna dayandırmasıdır.

  Arama Motoru Pazarlaması

Bu günlerde, Pazarlamacılar en iyi arama sitelerinin tamamında metin bağlantısı arama sonuçlarını satın alabilir. Ücretli arama sonuçları reklamcılığının popülaritesi, arama motorlarının alternatif gelir kaynaklarına olan gereksinimine, pazarlamacıların artan arama sonuçları trafiği taleplerine ve arama sonuçları yoluyla oluşturulan trafiğin yüksek değerine bağlanabilir.

Ödenmemiş (aksi takdirde organik veya algoritmik olarak bilinir) arama motoru trafiğinin elde edilmesi oldukça kolaydı – ancak bu daha önce arama motoru veritabanlarının dikkatini çekmek için yarışan 3 milyardan fazla belge vardı!

Bazı pazarlamacılar, dizinlenmiş sitelerinin alaka düzeyini artıracak “püf noktaları” olduğuna inanıyorlar. Arama motorlarını kandırmak için hileler kullanmak tehlikelidir, çünkü bu 'hileler' çoğu, motorlarını sistemlerini deneyen ve manipüle eden arama pazarlamacılarını cezalandırmak için önlemler alırken olumsuz alaka düzeyi cezaları (aslında puanınızı düşürürler!) İle sonuçlanır. Unutmayın, site ve IP Kara Listeleri var ve 'hileler' kendinizi eklemenin kesin yoludur.

İyi haber şu ki, birçok ilgi çekici ve yasal organik arama motoru optimizasyonu var. En iyilerinden bazıları içeriğe odaklanır – İnternet'in dayanak noktası. Özel çabalara kopya (kelimeler), site tasarımı (bilgisayarlı arama motorunun ihtiyaç duyduğu şey ile insan arayanın ne istediği arasındaki sanatsal bir denge), HTML biçimlendirme ve diğer teknik konular üzerinde yoğunlaşılmalıdır.

Çevrimiçi pazarlama, genel bir entegre pazarlama kampanyasının kanıtlanmış ve değerli bir parçasıdır. Ve her şey ideal anahtar kelimenizin İnternet'te arama yapmak için kullandığı anahtar kelimeleri ve arama terimlerini anlamakla başlar. Bunları bulun ve İnternet'in potansiyelini ortaya çıkarın.

Mutlu avlar … anahtar kelime avcılık!


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın