Arama Motoru Pazarlaması

Profesyonel Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) Hizmeti

Tüm web siteleri eşit veya daha doğru bir şekilde oluşturulmaz, tüm web siteleri aynı şekilde ve eksiksiz bir şekilde oluşturulmaz. Farklı web siteleri farklı seviyelerde optimizasyon ve özel ilgi alanları gerektirir. SEO Uzmanı, web sitenizin ve işletmenizin özel ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış kapsamlı bir profesyonel hizmetler paketi sunar. SEO Danışmanlığı uzmanlarından oluşan ekibimiz, bu ihtiyaçları değerlendirmek için sizinle birlikte çalışır ve eksiksiz ve etkili bir optimizasyon stratejisi oluşturmak için hizmet listemizde sizi yönlendirir; Bu hizmetler aşağıdaki konulara odaklanmaktadır:

10 adım yaklaşımı

Anahtar Kelime Stratejisi ve Araştırma

Anahtar Kelime Araştırma Araçları

SEO Metin Yazarlığı

Gizli Anlamsal İndeksleme

Web Standartları

Standartlarla Uyumlu İşaretleme

Anlamsal HTML

Tablo'suz Düzenler

Link Oluşturma

Aylık bakım

Anahtar Kelime Stratejisi ve araştırma

1. İnternet pazarlamanız için en iyi anahtar kelimeleri bulmanıza yardım edelim.

Arama motoru optimizasyonu sürecindeki ilk adım, arama motorlarında indeksleme için hangi anahtar kelimelerin ve anahtar kelimelerin hedefleneceğini belirlemektir. Belirli bir şirketin ürün veya hizmetlerini bilmek bu sürece başlamanın anahtarıdır, ancak herhangi bir arama motoru optimizasyonu stratejisi için anahtar kelime araştırma sürecine başlamadaki ilk adımdır.

Anahtar kelime araştırma araçları

2. Hangi SEO araçlarının kullanılacağını ve sonuçlarının nasıl yorumlanacağını bilmek deneyimimiz var.

Hem ücretsiz hem de satın almak için çeşitli anahtar kelime araştırma araçları mevcuttur ve çeşitli arama motorlarında ne tür aramalar yapıldığına ve hangi numaralarda, her bir takımın sonuçlarının görünüşte göründüğü gibi, genellikle en iyi kombinasyon halinde kullanılırlar. hafif fakat önemli farklılıklar ve uygulamalar.

Sonuçların aylık veya yıllık arama numaralarına göre verilip verilmediğine bakılmaksızın, bu araçların çoğu, veritabanından istediğiniz anahtar kelime veya anahtar kelime öbeği için yapılan aramaların yanı sıra, ilk sorgunuzla ilgili yapılan benzer aramaların sayılarını döndürür. Döndürülen gerçek rakamlar, verilerinin kaynağına bağlı olarak takımdan araca değişebilse de, rakamların kendileri bazen benzer sorguların oranlarından daha az önemlidir. Verilerin her bir araçta nereden geldiği bilgisi (ISS kayıtlarından, gerçek arama motoru şirketi istatistiklerinden veya diğer kaynaklardan) elde ettikleri verilerin önemini anlamalarına yardımcı olur. Bazı araçlar, arama motorları optimizasyon stratejinizde hedeflenen alakalı anahtar kelimeler veya anahtar ifadeler hakkında fikir edinmek için beyin fırtınası yaparken faydalı olsalar da, diğerleri, tipik olarak tekil veya çoğul versiyonlar için aranan bir anahtar ifadedeki kelimelerin tam sırasını bilmek için daha uygundur. Bu nedenle, bu anahtar kelime araçları herhangi bir SEO stratejisinde paha biçilmez olmakla birlikte, çeşitli sonuçların nasıl yorumlanacağını bilmek ve bunları kullanma konusunda deneyim sahibi olmak, kullanımlarından gerçekten faydalanmak için gereklidir. SEO ekibimiz, pazardaki farklı anahtar kelime araştırma araçlarından elde edilen sonuçların nasıl yorumlanacağı ve iş dünyasının her köşesinden gelen birçok müşteriyle uğraşmaktan kaynaklanan bir sezginin bilgisine sahiptir.

SEO Metin Yazarlığı

3. Size mümkün olan en yüksek arama motoru yerleşimini sağlamak için nasıl içerik yazacağınızı öğreteceğiz.

SEO metin yazarlığı, hem arama motorlarını hem de web sitenizi ziyaret edenleri memnun eden içerik yazma tekniğidir. Metin içinde gerekli tüm anahtar kelimelerin ve ifadelerin olması, içeriğin iyi düşünülmüş olması ve başlıkların ve alt başlıkların net bir hiyerarşisi ile aynı derecede önemlidir. Metin yazarlığı hizmetinin başarılı olmasını sağlamak için, uzmanlarımızın metni yazarken veya istişarelerde bulunup sunmadığını anlamak için, semantik bir yaklaşımla başlamak en iyisidir. Sitenizdeki her sayfa veya bölüm için içeriğin türünü, ana sayfa içeriği gibi genel fikirlerden başlayarak ve sitenizin gösterilecek çeşitli sayfalarının iç sayfa metinlerine, başlıklarına ve alt başlıklarına kadar çalışmayı mantıklı bir şekilde planlamalıyız. Ana navigasyon menünüzde

  Arama Motoru Pazarlaması Nedir?

Sitenizin çeşitli bölümlerini bu şekilde planlamak, ziyaretçilerin en iyi site deneyimini yaşamalarını sağlar. Tipik olarak, internetteki sörfçüler, net bir başlık sistemine sahip sayfalar veya WebPage bölümleri arasında kolayca gezinmeyi tercih ederler, böylece istedikleri bilgilere mümkün olduğunca hızlı erişebilirler, daha sonra baştan sona bir sayfa okuyabilirler. bir kitabın sayfasıyla. Mantıklı ve sezgisel bir gezinme ile eşleştirilen site, ziyaretçilerinizi arama motorlarının yanı sıra arama motorlarının yanı sıra mutlu eder, çünkü günümüzün algoritmaları, iyi yazılmış, düzenli materyaller ve içinde indekslediğimiz gereksiz, saçma spam göndermelerini daha iyi ayırt edebilir. geçmiş.

Gizli Anlamsal İndeksleme

4. Arama motorlarının uzun vadede saygı duyacağı güçlü bir web varlığı için nasıl içerik yazacağınızı size öğreteceğiz.

Web sitenizde hangi anahtar kelimeleri veya anahtar kelimeleri hedef almak istediğimize karar verdikten sonra, bir sonraki seo copywriting adımına geçmeden önce göz önünde bulundurulması gereken başka bir husus daha vardır. Bu anahtar kelimeleri içeriğiniz boyunca tekrar tekrar kullanmak, güvenli bir şekilde kullanmakla birlikte olsa bile, Google’ı ve diğer arama motorlarını size güçlü ve uzun ömürlü sıralamalar vermeye ikna etmeyecektir.

Google, MSN ve diğer arama motorları ile birlikte Latent Semantic Indexing (LSI) algoritmalarına dahil olmuştur. İlk olarak 1988 yılında patentli olan LSI, belge gruplarını endekslerken insan davranışını taklit ederek belgelerin sıralama için nasıl işlendiğine önemli bir bakış açısı getirmektedir. Bir sayfadaki bir veya 2 anahtar kelimenin gücünü temel alan web sayfalarını indekslemek yerine, algoritma, sayfanın ne kadar alakalı olduğunu, ana anahtar kelimelerinizin içeriğinin ne kadar kapsamlı bir şekilde kaplandığına karar verir. Başka bir deyişle, sitenizdeki belirli bir konunun tüm yönleriyle ilgili sahip olduğunuz daha benzersiz, iyi yapılandırılmış bir içerik, daha yüksek endeksleme alacaktır. LSI, ortak olarak birçok kelime içeren belgeleri anlamsal olarak yakın, ortak olarak birkaç kelime içeren belgeleri anlamsal olarak uzak saymaktadır. Sayfanın belirli anahtar kelimelerine vurgu yapmak, algoritmanın konuyla ilgili önemli veya konuyla alakalı olduğunu düşündüğü bilgileri (benzer sitelere dayanarak) web sayfasının değerini düşürebilir. LSI’nin Google’ın arama motoru algoritmalarına girişinin heyecan verici sonucu, etik olmayan siyah şapka SEO taktiklerinin arama motoru sıralamalarını değiştirmede daha az etkili olmaya devam edeceğidir.

İlk anahtar kelime araştırmasıyla ilgili bir web sitesinin içeriğinin yazılması, siteyi mümkün olduğunca faydalı kılmamı büyük ölçüde tamamlamaktadır. Searchengineoptimizationcompany.ca adresinde, yalnızca ilk anahtar kelime sonuçlarına odaklanmakla kalmayıp, aynı zamanda bu anahtar kelimelerin ek iyi yapılandırılmış içeriğin varlığını nasıl gerektirdiğini de belirterek tam bir anahtar kelime araştırma hizmeti sunmaktan gurur duyuyoruz. Bu, arama motorları optimizasyon hizmetlerimizin zorunlu bir parçasıdır, çünkü web sitenizin bütünlüğüne, kullanışlılığına ve benzersiz içeriğine katkıda bulunur ve sonuçta çevrimiçi varlığınız için mümkün olan en geniş kitleye yol açar.

  Bütünleşik Pazarlama İletişimi - 5 Birincil İletişim Aracı

Web Standartları

5. Web Standartları anlayışımız size zamandan ve paradan tasarruf etmenin yanı sıra arama motorlarını memnun etmenizi sağlar.

Web Standartları, dünyanın dört bir yanından 500'ün üzerinde üye kuruluşun oluşturduğu World Wide Web Consortium (W3C) tarafından yayınlanan bir dizi öneridir. Örgüt, 1994 yılında “ağın tam potansiyeline yönlendirilmesi” için kuruldu. Bu önerilere HTML (Köprü Metni Biçimlendirme Dili) 4.01, XHTML (Genişletilebilir Köprü Metni Biçimlendirme Dili) ve Basamaklı Stil Sayfaları, seviye 2 (CSS2) özellikleri dahil edilmiştir. Bir dakika sonra, web sitelerinin Web Standartları'na uygun olarak geliştirilmesinin, web sitenizi yalnızca daha kolay, daha az zaman alan ve daha ucuz (aynı zamanda diğer önemli avantajlarla birlikte) daha kolay hale getireceğini değil, muhtemelen sizin için daha önemlisi nasıl yapacağını göreceksiniz. Arama motoru optimizasyon stratejinize önemli ölçüde katkıda bulunacaktır.

Standartlara uygun işaretleme

6. Bugün ve gelecek için standartlara uygun HTML.

HTML, World Wide Web için belge oluşturmak için kullanılan geliştirme dilidir ve CSS, html sayfalarından ayrı bir dosyada kullanılan, web sitesi de dahil olmak üzere web sitesinin görsel özelliklerini belirlemek için kullanılan dildir. Web Standartlarının temel önerilerinden biri, web sayfalarınızın içeriğini (html dosyalarınızda) sunum verilerinden (CSS) bu şekilde ayırmaktır.

Bir web sayfası web'de yazıldıktan ve yayınlandıktan sonra, söz konusu sayfanın sözdizimi hatası olmadığını ve aslında katı XHTML 1.0 veya HTML 4.01 işaretlemesine uyduğunu kontrol etmek için bir doğrulama servisi kullanılabilir. Kesin işaretleme, bu değişkenin daha eski ve artık kullanımdan kaldırılmış html öğelerinin kullanılmasına izin vermemesi nedeniyle geçiş işaretlemesinden farklıdır. Bu eski etiketlerin çoğunun terk edilmesinin nedeni, bunların anlamsal bir değere sahip olmaması ve yalnızca sunum amacıyla kullanılmıştır. Daha önce belirtildiği gibi, sitenizin sunum verileri ayrı bir CSS dosyası ile sınırlı olmalıdır. Doğrulayıcı tarafından açıklanmayan önemli bilgilerden biri, belgenizin anlamsal olarak sağlam olup olmadığıdır. Örneğin, bir sayfa düzeni için html tablolarının kullanılması, tablolar sayfa düzeni için değil, sadece tablo verileri için kullanılmasına rağmen, doğrulama zamanında size bir hata vermez. Bu örnekte, doğrulama hizmeti, katı bir dokümanın sayfalarını yazarken HTML tablolarına izin verildiğinden ve doğrulayıcının sekmeli olmayan veriler için kullanıldığını bilmenin bir yolu olmadığı için hata yaymaz. Bu durumda olduğu gibi.

Anlamsal HTML

7. Kodlayıcılarımızın anlamsal html konusundaki deneyimleri, arama motorlarının sitenizde taradığı içeriğin * türünü * daha iyi anlamasını sağlar.

Sitenizin içeriği yazıldıktan sonra, sitenin ziyaretçileri şimdi dikkatlice okumanız gereken fikirlere sahip olacak ve arama motorları sitenizi buna göre dizine eklemek için anahtar kelime araştırılmış metninizi taramaya istekli olacaktır. Ziyaretçileriniz için bu metnin okunarak ne anlama geldiği açık olsa da, arama motoru örümcekleri web’de gezinirken ne tür içerik gördüklerini otomatik olarak anlamayacaklardır.

Sitenizdeki sayfalardaki veri tipinin tanımlanması, söz konusu içerik için semantik olarak uygun html elemanları (etiketler) kullanılarak yapılır. Bu, arama motorlarının örneğin bir başlık veya alt başlık arasındaki farkı, sayfanın üst kısmına yakın olan yalnızca bazı koyu metinlerden anlamasını sağlar. Sitenizdeki menüler veya gezinmeler dahil, html siparişli veya sırasız liste etiketlerinde bir grup ilgili öğe bulunmalıdır. Bunlar, yalnızca anlamsal anlamı olan ve mümkün olduğunda kullanılmaları gereken birçok html öğesi türüdür. Genel html öğeleri (anlamsal anlamı olmayanlar) yalnızca başka uygun bir öğe bulunmadığında kullanılmalıdır. Genelde bu durum, bir web sayfasının bölümlerini sayfa düzeni amacıyla gruplandırırken ortaya çıkar. Html anlamındaki en büyük hatalardan biri web sitesi düzeni için html tablolarının kullanılmasıdır.

  2 Wheeler Kredi Finansmanı Hakkında Bilmeniz Gerekenler

Masasız Düzenler

8. 90'lı yıllarda tablo tabanlı düzenleri ait oldukları yerde bıraktık.

1990'lar boyunca ve hala bugün, birçok web geliştiricisi web sayfalarının düzenini tanımlamak için HTML tablolarını kullanmayı (yanlış) kullanmayı seçer. Tablolar, elektronik tablolar gibi yalnızca tablo verileri için verilmiştir ve bunları mizanpaj için kullanmak semantik olarak uygun değildir.

Tablo tabanlı düzen şemaları HTML sayfaları boyunca birçok ve sık sık iç içe geçmiş (diğerinin içinde) tabloları, tablo satırlarını ve tablo veri hücrelerini içine yerleştirir, genellikle sayfaları dosya boyutunu iki katına çıkarmak için şişirerek daha yavaş yükleme yapan web siteleri oluşturur. Bu şekilde kullanılan, genellikle çorba çorbası olarak adlandırılan HTML tabloları, anlamlı verilerin (tarama yapmak ve arama motoru örümcekleri tarafından dizine alınmasını istediğiniz) sayfada kodlama oranını düşürür. Bu durumda ekstra kod, tüm sunum verileri CSS dosyasına ait olduğundan, katı Web Standartlarının temel önerisine aykırı olan sunum html'si olarak bilinir. Arama motoru örümcekleri, sitenizin diğer bağlantılarını dizine eklemeden ayrılmadan önce sayfanızın sınırlı bir uzunluğunu tarar, bu nedenle, HTML dosyalarınızın içeriğinin erişilebilir olması, yalın standartlara uygun, geçerli işaretleme ile arama motoru örümceklerini bu kadar beslemesini istersiniz Dosyayı sunumsal işaretleme ile gereksiz yere şişirmeden mümkün olduğunca değerli içerik, CSS için daha uygun.

1990'larda, Web tarayıcılarının bugün olduğundan daha az standartlara uygun olması nedeniyle, CSS mizanpajlarının uygulanması zordu. Bugünün tarayıcıları (Firefox, Internet Explorer, Opera, Safari ve diğerleri) mükemmel değil, bazıları diğerlerinden daha iyi, ancak CSS hakkında yeterli bilgi ve tecrübe ile, CSS ile tablolarla ve ötesinde yapılan herhangi bir düzen mümkündür. Optimize edilmiş CSS mizanpajları için öğrenme eğrisinin tabloları kullanmaktan daha dik olduğu doğru olsa da, faydaların öğrenme harcaması standartlarına uygun işaretleme ile harcanan zamanla ilgili endişeler çok uzakta olmalıdır.

Link Oluşturma ve İnternet Pazarlaması

9. Bağlantı stratejilerini anlama anlayışımız, daha yüksek YG’nize eşittir.

Tüm SEO uzmanları, ilgili ve saygı duyulan gelen bağlantılar ve Bağlantı Popülerliği'nin ciddi bir SEO stratejisinde önemli bir rol oynadığı konusunda hemfikirdir.

Dizinler link almanın en iyi yollarından biridir. Aslında Google’ın Web Yöneticisi Yönergeleri'nde “sitenizi ilgili dizinlere göndermenizi” öneriyorlar.

Aylık bakım

10. Rekabetiniz güçlenirse, yerleştirme noktanızı değiştirmek ve savunmak için orada olacağız.

Siteniz, uzun süredir devam eden yüksek sıralama için tüm anahtar optimizasyon unsurlarını uyguladıktan sonra, aylık bir bakım planına ihtiyacınız olacaktır. Sitenizin güçlü web standartları temeli ve anlamsal html'si iyileştirmeye ihtiyaç duymayacak, ancak endeksleme algoritmaları değiştikçe (genellikle incelikle) ve eğilimler ve rekabet değiştikçe, sıralı sitenizin yerleşimini savunmak için orada olacağız.

Sitenizi taze içerikle güncellemek, sürekli ve gelişmiş dizin oluşturma için son derece faydalıdır ve sitenizde yapılan değişikliklerin yalnızca girişlerinizi iyileştirmesini sağlamak için orada olacağız ve bunun tam tersini yapacak değişiklikleri yapmaktan kaçınmanıza yardımcı olacağız. .


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın