Bilmeniz Gereken 5 Etkili Arama Motoru Pazarlama Araçları

Bu günlerde, her şey çevrimiçi oluyor ve bu nedenle, her şirketin kendisiyle ilişkili bir web sitesi var. Ancak, bu web sitesi üzerinden gerçekten pazarlama yapmak istiyorsanız, aynı alanda yer alan rakiplerinizden her zaman bir adım önde olmanız önemlidir. Arama Motoru Pazarlaması geçmişte hiç olmadığı kadar önemli olmamıştı.

Bu pazarlama araçları, çeşitli arama motorlarındaki görünürlüğünü artırarak web sitesinin tanıtımına yardımcı olur. Bu makale, web sitelerini tanıtırken dikkat etmesi gereken en iyi 5 arama motoru pazarlaması aracına vurgu yapmaktadır.

1. Anahtar Kelime Araştırma Araçları

Anahtar kelimeler herhangi bir arama motorunda aramanın ruhu olarak kabul edilir. Reklamınızı arama sayfasının en üstünde tutmak için, çoğunlukla İnternet'teki kullanıcılar tarafından aranan doğru anahtar kelimeler için teklif vermeniz gerekir. Anahtar kelimeleri seçerken herhangi bir aceleci karar vermemeniz de tavsiye edilir. En popüler anahtar kelime araştırma araçları Google Trafik Tahmincisi, SEO Kitap Anahtar Kelime Aracı, Microsoft Reklam Zekası ve Google AdWords Anahtar Kelime Aracıdır.

2. Arama Analytics Aracı

Bir pazarlama aracı olarak kritik bir araca açıktır. Bir web sitesinin / blogun kullanıcı arasında ne kadar eğilimde olduğunu grafiksel veya sayısal olarak gösterirler. Etkili bir şekilde kullanılırsa, pazarlama çabalarınızın başarısının boyutunu size söyleyecektir. Gelecekte, çevrimiçi reklamlarla ilgili doğru kararları almak için bir rehber görevi görebilir. Bazı analiz araçları, Clicky, Google analytics ve nanedir.

3. Arama Motoru Sıralaması Kontrol Aracı

Başarılı SEO’lar üzerinde çalıştıkları web sitesinin üç temel parametresini kontrol ederler. Onlar – kar, trafik ve dönüşüm trendi. Bu araç ayrıca, belirli bir anahtar kelime grubunun arama motorunda ne kadar popüler olduğunu ve web sitesi / blog sıralamasını artırmak için ne sıklıkta kullanılması gerektiğini analiz etmenize yardımcı olur. Ayrıca, belirli bir anahtar kelimenin popülaritesinin zamanla arttığını bilmelerine de yardımcı olurlar. Zamana göre sıralamanızı gösteren grafiği çizme özelliğine sahiptir. Çeşitli rütbe kontrol araçları vardır – gelişmiş web sıralaması ve SEO kitap rütbe denetleyicisi.

  Egzersizler ve Egzersizler - Doğal Olarak Daha Aktif Olmanın Sırrı

4. Rekabetçi Araştırma Aracı

Hitwise gibi çeşitli veri sağlama hizmetleri, müşterilerine uzun süre veri sağlama gereksinimlerini karşılamıştır. Üzücü kısmı, pazardaki bu tür sağlayıcılardan veri almak için yeterli bir pahalı. Bu dezavantaj, tarihsel olarak rekabetçi araştırma aracını doğurmuştur. Bu araç, çeşitli veri kategorilerinde en iyi anahtar kelimeleri sağlar ve ayrıca web’deki belirli bir anahtar kelime tarafından yönlendirilen trafik yüzdesini de getirir. Bu aracın şaşırtıcı özelliklerinden biri, ücretli arama ağı reklamları veya organik arama tarafından yönlendirilen trafiği ayırt etmeye yardımcı olmasıdır. Çeşitli rekabetçi araştırma araçları şunlardır – SEO Digger, Microsoft Ad Intelligence ve KeyCompete.

5. Bağlantı Analizi Aracı

Link analizi aracı aynı zamanda pazarlama araçlarının önemli bir parçasıdır. Gelen link verilerinin derinlemesine örneklerini sağlar ve aynı zamanda blogdaki yeni linkleri tespit eder. Bu araç aynı zamanda kullanıcıların belirli bir web sitesine / blog'a yönlendiren tüm bağlantıları indirmelerine yardımcı olur. Çeşitli link analizi araçları – Google Web Yöneticisi Merkezi, SEO Link Analizi, Xenu Link Sleuth ve Gelişmiş Link Yöneticisi.


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın