Bir Bakışta Otomotiv Endüstrisi

Dünya Otomobil Endüstrisi göreceli olarak güçlü büyüme ve karlar döneminin tadını çıkarıyor, ancak belirsizlik tehdidi altındaki birçok bölge var. Otomobil üreticileri, sektörde başarılı bir konaklama yapmak için ideal olan piyasa koşullarını daha iyi ekonomiler aramaktadır. Otomotiv endüstrisinde küresel olarak varlıklarını belirleyen birkaç büyük oyuncu var ve bunlar arasında General Motors, Ford, Toyota, Honda, Volkswagen ve DC var. Küreselleşme döneminden sonra, dünyanın dev otomobil üreticileri arasındaki uluslar ve birleşmelerdeki kolay erişilebilirlik ve kolaylıklar nedeniyle otomotiv endüstrisinin daha da hız kazandığı öne sürülmüştür.

Dahası, sanayileşme alanındaki gelişmeler özellikle Japon ve Alman pazarlarının büyümesinde ve üretiminde artışa neden olmuştur. Ancak 2009 yılında, küresel otomobil ve otomobil satış endüstrisi, dolaylı olarak istihdam ve harcama yapmadaki ekonomik değişimlere bağlı olduğu için, küresel durgunluk sırasında ortaya çıkan sert bir düşüş yaşadı. Olgun piyasalarda (örneğin Japonya, Batı Avrupa ve ABD) yeni ve kullanılmış araçlara olan talep ekonomik durgunluk sırasında düşerken, sanayi Brezilya, Rusya, Hindistan ve Çin'in gelişmekte olan ekonomilerinde gelişti. Küresel ticaretteki artış, otomobil üreticileri arasındaki küresel rekabeti de şişiren dünya ticari dağıtım sistemlerinde büyümeyi sağladı. Özellikle Japon otomobil üreticileri, ABD üretim modelini uyarlayarak ve değiştirerek, üretimi arttırmak ve daha iyi rekabet etmek için teknolojiyi kullanarak yenilikçi üretim yöntemleri başlattılar. Dünya Otomotiv endüstrisi, gelişmiş ülkelerde yaklaşık on işden birine karşılık gelen, dinamik ve kapasitif.

Gelişmekte olan ülkeler, belki de ülkenin otomotiv endüstrisinin diğer sektörlerle yaptığı büyük bağlantılar nedeniyle, ekonomik büyüme fırsatları için genellikle yerel otomotiv sektörüne başvurmaktadır. Çin, Japonya, Hindistan, Endonezya ve Avustralya tarafından takip edilen satış pazarındaki en büyük pazardır. 2005-2013 yılları arasındaki satış rakamları, Çin'deki araç satışlarının bu dönemde iki katına çıktığını, Endonezya ve Hindistan'ın da faydalandığını gösteriyor. Ancak, bu süre zarfında Avustralya, Yeni Zelanda ve Japonya'da satışlarda düşüş yaşandı. İlginç bir şekilde, bu yıl kamyon segmentindeki rekabet, hem performans hem de yakıt ekonomisinde üstünlük elde etmek için çaba gösteren üç büyük ABD otomobil üreticisi ile daha da yoğunlaştı. Japonlar, hem Toyota hem de Nissan'ın 2015 yılında yeni alıcıları teslim etmesiyle pes etmiyor.

  5. Atıktan Enerjiye Yeşil İzler Yarışması’nın kazananları belli oldu

Hindistan, otomobil endüstrisinin toplam GSYİH'nın% 7'sine tekabül eden yaklaşık 17,5 milyon araç üretimi ile dünya genelinde dünyanın en büyük yedinci otomobil üreticisidir. Ülkenin 2020 yılına kadar yılda 6 milyondan fazla aracın satışına şahit olacağı tahmin edilmektedir. İki tekerlekli üretimin son yedi yılda yıllık 8,5 Milyon birimden 15,9 Milyon birimine çıktığı ve traktör satışlarının 8-9'luk CAGR'da artması beklenen dünyanın en büyük dördüncü otomotiv pazarı olması bekleniyor. Önümüzdeki beş yılda% Hindistan, Uluslararası Markalar için potansiyel bir pazar haline getirmiştir. Bu Sektörde% 100 Doğrudan Yabancı Yatırım'a izin verildiğinden, Hindistan'ın en kısa zamanda en büyük otomobil Endüstrisi olmak üzere hızlı bir genişlemesi olması bekleniyor. Hindistan, iki tekerlekli ve en büyük motosiklet üreticisinin ikinci büyük üreticisi olmasına rağmen, 2016 yılına kadar dünyanın en büyük 3. otomobil pazarı olacağı ve küresel araç satışlarının% 5'inden fazlasını oluşturacağı tahmin ediliyor. Tüketiciler için farklı segmentlerde çok sayıda ürün bulunduğundan, her türden çok çeşitli araçlar sunan üreticiler, müşteri memnuniyetini ve sadakatini hedeflemektedir.

Doğrudan yabancı yatırım politikasını takiben, genel ürün kullanım ömrünü kısaltan ve daha hızlı ürün lansmanlarına sahip çok sayıda yabancı oyuncunun katılımı, ülkenin otomotiv endüstrisinde düzenli olarak ortaya çıkmıştır. Hindistan otomotiv pazarı, önümüzdeki yıllarda Küresel otomotiv endüstrisine hâkim olabilecek potansiyel bir pazar olarak görülüyor. Dahası, dev satıcılar ve üreticiler finansal normların yanı sıra, projelerinde destekleyecek kadar elverişli bir ortam olması nedeniyle ülkeye doğru eğiliyorlar.

Narendra Modi'nin Hindistan'daki Kampanyası Yapmasında, otomotiv endüstrisinin Enerji ve Hibrit Araçlar üretimini teşvik etmek için Bütçede 800 Cr tahsis edildiği birkaç değişikliğe tanık olması bekleniyor. Bu hamlenin, bu elektrikli ve hibrid araçların daha ucuz ve çevre dostu olmasını sağlayan fiyatları düşürmesi bekleniyor. Ayrıca, bu hareketin 2020 yılına kadar karbondioksit emisyonlarını% 1,5'e düşürmesi bekleniyor. Bu program, yeni hibrit ve elektrikli otomobillerin yanı sıra diğer araç türlerinin alımını da sübvanse edecek. Scooter ve motosikletler için 29.000 rupi ve otomobiller için 138.000 rupi teşvik ediyor. Üç tekerlekli taşıtlar, hafif ticari taşıtlar ve otobüsler de değişen miktarlarda teşvikler için uygun olacaktır.

  Yeni Bir Okula Gitmek - Gençler İçin İpuçları

Hindistan'da kullanılmış araba sektörü, kolay erişilebilirliği ve düşük faiz oranları nedeniyle ana endüstrilerden biri olarak ortaya çıkmıştır. Ancak kullanılmış araba satışlarındaki büyüme, insanlar kullanılmış araba alımlarının aksine yeni araba almayı tercih ettiği için yeni araba satışlarından daha düşüktür. Bunun en büyük nedeni, kullanılmış araba arzının azalması ve bu kullanılmış arabaların yüksek fiyatlarının tüketicileri düşük fiyatlı yeni arabaları tercih etmeye zorlaması olabilir. Ancak, yeni otomobil segmentine kıyasla daha düşük bir büyümeye rağmen, kullanılmış otomobil endüstrisi hızlı ve istikrarlı bir büyüme gösteriyor. Sektör analistlerine göre, ikinci el araba satışlarının önümüzdeki birkaç yıl içinde artması bekleniyor.

Son on yılda, tüketiciler İkinci El Araçlar endüstrisinin örgütlenmemiş sektöründe yer aldı, kullanılmış otomobil alımlarında tüketicilere yardımcı olacak organize oyuncu yoktu ve kullanılmış araç satışlarının yaklaşık% 60'ı müşteriye güven faktörü olduğu için müşteriydi. Kalan satışlar yerel satıcılar tarafından yönetildi. Fakat daha sonra 2001'de Maruti, 2001'de Maruti True Value olarak kullanılmış otomobil satan ilk şirketle geldi. Otomobil endüstrisi, son birkaç çeyrekte yavaş satış rakamlarına tanık olmasına rağmen, kullanılmış veya ikinci el araba segmenti hızla büyüyor ve gelecekte de hızlanması muhtemel. Nitekim, geçtiğimiz mali yılda, Maruti Suzuki India Ltd. ve Honda Siel Car India Ltd. tarafından yapılan değerlendirmeye göre, yeni arabalara göre% 10 daha fazla kullanılmış otomobil ticareti yapıldı. adil anlaşmalar, garantiler, daha iyi perakende ağı, güvenilirlik, şeffaflık, finansın kolay kullanılabilirliğinden faydalanmıştır. Bunların hepsi kullanılmış araba satın almayı kolaylaştırdı. Organize kullanılmış otomobil showroomları potansiyel müşterilere çeşitli marka ve segmentlerden otomobil seçmeleri için bir platform sağlıyor. Otomobil üreticileri, kullanılmış otomobil pazarının potansiyelini fark ettiler ve aynı zamanda ikinci el otomobil sektöründe de çalışmak için bilinçli kararlar alıyorlar. Birden fazla markayı sergilemenin yanı sıra, markalı kullanılmış araba perakendecileri, tüm sorularınız ve şikayetleriniz için tek adresli bir mağaza sunuyor. Tüm büyük Otomobil bayileri şimdiye kadar sahip oldukları otomobil segmenti perakende mağazalarını kurdular, Maruti Gerçek Değer, Ford Assured, Hyundai Advantage ve Toyota U Trust, ikinci el otomobil satıcılarından bazıları.

  Allah'a küsen bir serçe - dini hikayeler - ibretlik hikayeler

Akaryakıt fiyatlarındaki sürekli düşüş ve geçtiğimiz yıl daha iyi finansal politikalar, 2013-14'te düşüş gösteren piyasada yeni alıcı sayısının artmasının nedeni olması beklenen faktörlerdir. Ancak bu dönemde, bu düşüşten yararlanan bir segment, artan farkındalık, finansal reformlar ve organize şirketler ile kullanılmış araç pazarı oldu. Bu kullanılmış otomobil alıcılarının çoğu, daha düşük fiyatlarla gelen önceden sahip olunan otomobilleri satın almayı tercih eden genç insanlardır ve aynı pazarlık için iyi bir pazarlık elde ederler. Hindistan hala kullanılmış olan ikinci el araç pazarı, yeni araç pazarının neredeyse çeyreğinde hızla büyüyor. İkinci el otomobil sektörünün önümüzdeki yıllarda% 15-18 oranında büyümesi bekleniyor.

Ayrıca organize oyuncu sayısının artmasıyla birlikte, insanların önceden sahip olunan bir araba satın alma konusunda verdiği güven miktarını artırdı. Bu oyuncular sadece kullanılmış arabaların iyi bir sıralamasını değil, aynı zamanda% 100 müşteri memnuniyeti için finans ve kapsamlı araç kontrol imkanı sunmaktadır.

Otomotiv Endüstrisi, ekonominin sektörlerinin büyümesiyle ilgili olduğu için her ekonominin önemli bir parçasıdır. Gelişmekte olan ekonomilerden biri olarak Hindistan, otomobil endüstrisini sonuçta daha başarılı hale getirerek, onu genel kalkınmaya bağlamaya çalışıyor. Hindistan'daki Kampanya Kampanyası ve çevre dostu araçların tanıtımıyla birlikte, Hindistan'ın yakında dünyanın en büyük otomobil endüstrisi haline gelmesi bekleniyor. Kullanılmış otomobil endüstrisinin, yeni otomobil pazarındaki büyüme ile birlikte gittikçe artan sayıda insanla birlikte büyük kazançlar sağlaması bekleniyor. Alıcılar ve satıcılar için daha fazla kaynağa sahip olan otomotiv endüstrisinin, gelecekte ülkeyi ileriye götürmek üzere, gelecek dönemde mahremiyetle gelişmesi beklenmektedir.


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın