Egzersizler ve Egzersizler – Üç Yollu Egzersiz Ruh Sağlığınıza Fayda Sağlar

Daha sağlıklı olmayı ve genel refahınızı iyileştirmeyi planlıyorsanız, egzersizin başarınız için en kritik faktörlerden biri olduğunu bilmek sürpriz olmamalıdır.

Ancak, birçok insanın anlamadığı şey egzersizin beyin sağlığını da arttırması. Kilonuzu sağlıklı bir aralıkta tutabilmenizi ve kalbinizi koruyabilmenizi sağlamak için sizin için çok daha fazlasını yapacak. Aynı zamanda aklınızın sesini de koruyacaktır.

Peki, egzersiz psikolojik iyilik halinizi nasıl iyileştirir? Bunu başarmanıza yardımcı olacak yöntemlerden bazılarına bakalım …

1. Azaltılmış Stres. Tip 2 diyabet veya kalp hastalığına katkıda bulunabilecek diğer birçok risk faktörü gibi, şimdi daha önceki nesillere göre çok daha fazla strese maruz kalıyoruz. Stres doğal olarak sizi aşağı indirebilecek, tükenmişliğe, depresyon duygularına ve kaygıya yol açabilecek bir şeydir. Kontrole alınmazsa, kilo alımına da neden olabilir, çünkü kortizol seviyenizi karın bölgesinde yağ depolamasını artıracak şekilde kontrol altında tutmazsınız.

Egzersiz yaparken stres seviyenizi düşürmek kolaydır. Olumlu hissetmenizi sağlayan olumlu endorfinlerin salgılanmasını sağlayacaksınız, bu da size bir destek vermenize yardımcı olacak ve durumunuzu kontrol altında daha sakin ve daha fazla hissetmenizi sağlar.

2. Daha Fazla Kendine Güven. Düzenli olarak egzersiz yaptığınızda, kendinize güven seviyelerinizdeki gelişmeleri de fark edebilirsiniz. Biraz zaman ve çaba ile neler başarabileceğinizi göreceksiniz ve bu başarıya giden yolda bir adım ileri gitmenize yardımcı olabilir. Egzersiz yapma yeteneklerinize güven duyduğunuzda, yaşamınızın diğer alanlarında da güven kazanacaksınız. Bunu başarmak için, vücudunuza aşamalı olarak meydan okumanızı sağlayan ve böylece sürekli bir iyileşme olduğunu görmenize yardımcı olan bir egzersiz programı kullanmak çok önemlidir.

3. Geliştirilmiş Bellek. Egzersiz aynı zamanda zihinsel sağlığınızı artırmanıza ve hafıza kapasitenizi geliştirmenize yardımcı olacaktır: bu, birçok insanın anlamadığı bir faktördür. Egzersiz yaptığınızda, hipokampüsünüz büyümeye başlar ve bu, geliştirilmiş hafıza ile ilişkili alandır.

  10dk'da KURE VE SILINDIR

Son zamanlarda kendinizi biraz unutkan buluyorsanız, planınıza biraz daha fazla alıştırma eklemek, sorunu çözmeniz için gereken şey olabilir.

Umarım, şimdi egzersizin masaya ne kadar fayda getireceğini görebilirsiniz. Haftanızda eğitim için bir yer hazırlamak için ekstra zaman ve özen göstermeye değer. Sağlığınız buna bağlı.


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın