Erkek Geyik Egzersizi

Taocu geyik egzersizi, vahşi doğada geyiklerin hareketlerini gözlemleyerek geliştirilmiştir. Eski Taocu, geyiklerin güçlü bir cinsel dürtü olduğunu ve egzersizi insan kullanımı için uyarladıklarını gözlemledi.

Geyik egzersizi zihin, beden ve ruhu birbirine bağlamaya yardımcı olur. Aslında, geyik egzersizi birinde zihinsel, fiziksel ve ruhsal bir egzersizdir. Geyik egzersizini uygulayarak, cinsiyetin zihinsel ve fiziksel olduğu kadar ruhsal bir deneyim olduğunu fark edeceksiniz.

Geyik egzersizinin birçok faydası vardır. Egzersiz vücudu dengeler. Taocu, yedi bezine atıfta bulunur, ancak yedi charkas'a benzerler. Geyik egzersizi, yedi bezden enerjiyi epifiz bezine çeker. Bu fikir, kökten taç charka'ya kadar enerji çekme kavramına benzer.

Enerji epifiz bezine çarptığında, tüm vücudun orgazm deneyimine benzer olmasına rağmen karıncalanma hissi var. Yedi bezden herhangi birinde enerji akışında bir kesinti olursa, enerji dengesizliği dolana kadar enerji onu epifiz bezine çevirmez. Geyik egzersizinin düzenli yapılması, yedi bezin tümüne enerji getirilmesine yardımcı olacaktır.

Geyik egzersizi, cinsel dönüşümün sağlanması için manevi tezahürde de kullanılır. Cinsel enerji korunur ve cinsel dönüşüm ve geyik egzersizi yoluyla yaratıcı enerjiye dönüştürülür.

Geyik egzersizinin ayrıca uzatma ilişkisinin faydası vardır. Uzamış cinsel ilişkide diğer yapay yöntemler kullanılırsa, zamanla prostata zarar gelebilir. Ancak; geyik egzersizi uygulayarak ve prostat kaslarını çalıştırarak cinsel karşılaşmalar daha uzun sürebilir.

Normal cinsel ilişki, meni prostattan atıldığında sona erer. Ancak; geyik egzersizinin kullanılması ve kasların çalıştırılması sayesinde erkek, boşalma ve hayati enerji kaybetmeden çoklu orgazmlar yaşayabilir. Geyik egzersizi ustalaştığında erkek, yorgun ve uykusundan ziyade seksten sonra tazelenmiş ve enerjili hissediyor. Geyik egzersizinin ileri düzey kullanıcıları, geyik egzersizini doğum kontrol aracı olarak da uygulayabilir.

Geyik egzersizi en iyisi çıplak olarak yapılır. Otururken, ayakta dururken veya uzanırken yapılabilir. İki bölüm var.

  173 İngilizce uygulama (exercise-practice) sistemleri

Birinci enerjiyi cinsel enerjiyi artırarak başlayın. Ellerinizi sıcak hissedene kadar kuvvetlice ovalayın. Ardından bir elinize testislerinizi bir bardak alın. Sıkma, sadece sıcaklığı hisset.

Diğer elini tut ve göbekle penisin arasında alt karnında küçük daireler çizmeye başla. Muhtemelen saçında küçük düğümler yapacaksın, ama buna değer. Üretilen ısıyı hissetmek için ovalayın. Zihninizi açıkça hareketlere ve duygulara odaklanmış tutun. Nazik ol ve hiçbir şeyi zorlamaya çalışma. 81 daire yapın.

Şimdi, onları ısıtmak için ellerini tekrar ovalayın. Ellerinizi değiştirin ve diğer elinizi taşlarınıza yerleştirin ve diğerini karnınızı ovmak için kullanın. Bu kez, dairelerin ilk setten zıt yönde olduğundan emin olun. Başka bir 81 daire yapın. Zihninizi açıkça harekete ve duyumlara odaklanmış tutun.

Şimdi ikinci bölüm için hazırsınız. Anüsün kaslarını havada çekmeye çalışıyormuş gibi sıkın. Kuyruğunu kıpırdatan bir geyik düşünün. Kasılmayı rahat bir süre boyunca tutun. Gerginlik yapmayın. Sonra dur ve rahatla.

Kasılmayı tekrarlayın. Yine, anüs kaslarını sıkılaştırarak ve rahat bir şekilde sıkmaya odaklanın. Dur ve tekrar rahatla.

Birkaç tekrardan sonra, arkanızda bir karıncalanma hissetmeye başlayacaksınız. Bu duygu, enerjinin yedi bezden geçen hareketidir. Bir noktada durursa, o alanda ele alınması gereken bir zayıflık olduğunu biliyorsunuzdur. Sonunda boynunuzun arkasında bir karıncalanma hissedeceksiniz ve karıncalanma vücudunuzda bir orgazm gibi genişleyecektir. Bu etki, enerji epifiz bezine ulaştığında olur.

Kasılmayı ilk başta bir anda çok uzun süre tutamayacaksınız. Ancak; egzersize günde iki kez devam ederseniz ve uygularsanız, kısa süre sonra kasılmayı daha uzun tutabileceğiniz noktaya kadar kasları güçlendirirsiniz.

Egzersizin prostat kaslarınızı kuvvetlendirdiğini test etmek istiyorsanız, bu testi deneyebilirsiniz: İdrar yaparken, akışı durdurmaya çalışın ve ardından yeniden başlatın. Kaslarınız güçlendikçe, idrar akışınızı kolayca kontrol edebileceğinizi göreceksiniz.

  Vücudunuz Neden Egzersiz İstiyor?

Egzersizin ikinci kısmı herhangi bir yerde ve herhangi bir zamanda yapılabilir. Kendinize doğal bir enerji artışı sağlamak veya sadece zevkli hissetmek için kullanılabilir. Cinsel ilişki sırasında önceden şekillendirilirseniz, boşalmadan birden fazla orgazm elde edebilirsiniz. Bu şekilde cinsel enerjinizi koruyabilir ve yaratıcı enerjiye dönüştürebilirsiniz.


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın