Evde Kadınlarda Göbek Yağını Azaltma Egzersizi: Egzersizi, Kıvrımları ve Asansörleri

Göbek yağı inatçı bir sıkıntı ve dünya çapında kadınlar için kesin sağlık tehlikesidir. Bazı kadınlar insan vücudunun bu doğal oluşumuyla savaşmak için harekete geçerler. Öte yandan, diğerleri karın yağını görmezden geliyor ya da nasıl idare edileceğinden emin değil. Sonuç olarak, karın yağ kaybı, tutarlı bir egzersiz çabası ve uygun bir diyet gerektirir. Ayrıca, evde bir kadın için karın yağını azaltmak için egzersiz yapmak eğlenceli ve sağlıklıdır.

Başlamak için kendi yatak odanıza gidin ve aşağıdaki ab egzersizlerini uygulayarak ter atın. Evde bir kadın için göbek yağını azaltmak için bu egzersizin güzelliği basitliğidir. Neyse ki, ihtiyacınız olan tek şey vücudunuz ve destekleyici bir paspas. Egzersizi yağ yakmak için en etkili karın egzersizlerinden biridir.

egzersizi

Çatırtı egzersizleri, hareket açısından oldukça basittir ancak tekrarlamada zordur. Temel bir gevrek egzersizi, yatmadan dik dururken yükselen gövde hareketinden oluşur. Başlamak için, bedeninizi düz dizler bükülmüş ve ayakları düz bir şekilde yere yatırın. Daha sonra, her elinizi başınızın arkasına koyarak başınızı ve boynunuzu destekleyin. Ardından, nefes verme sırasında torucunuzu bükülmüş dizlerinize doğru yukarı çekin. Sonunda, gövdenizi geriye doğru indirin ve nefes alırken tekrar düz bir şekilde yatın. Güç ve deneyim seviyenize bağlı olarak bu adımları 9 tekrar veya daha fazla tekrarlayın. En iyi sonuçlar için bu antrenmanı günde birkaç kez uygulayın.

Crunch Büküm

Ünlü şarkıcı Chubby Checker, “The Twist” ile tanınıyordu, ancak bu antrenmana pek benzemiyordu. Büküm egzersizi, hareket ve vücut pozisyonu bakımından temel egzersizi ile oldukça benzerdir. Tek fark, gövdesinizi ileri yerine soldan sağa döndürmeniz gerekir. Dizler bükülmüş olarak düz bir şekilde uzanırken, bir omuzu vücudunuzun diğer tarafına doğru çevirin. Bu omzunun yere düşmesini bekleyin, ardından karşı omzunu da aynı şekilde çevirin. Her bükümü günde iki veya üç kez 10 kez gerçekleştirin.

  El Sanatları ve Hobi Ormanları - Basswood - Balsa Wood ve Diğerleri

Rusça büküm

Karın yağ yakmak için bilinen bir başka büküm egzersizi, Rus büküm olarak da bilinir. Bu ab egzersizini yapmak için göğsünüzün büyüklüğü ile ilgili bir sağlık topunun olması önerilir. Yere yatın ya da altında yer alan diğer bir mobilya parçasının yakınında oturun. Ardından ayaklarınızı mobilya tabanının altına yerleştirin. Ayaklarını bastırırken,

dizlerinizi bükün ve vücudunuzu dik tutun. Topu iki elinizle önünüzde tutun ve gövdenizi hafifçe 90 derecelik bir açıya getirin. Mobilyaların altına yerleştirilen ayaklarınız bu oturma pozisyonunu desteklemelidir. Ayrıca, geriye yaslanırken çekirdeğinizde biraz gerginlik hissetmeniz gerekir. Bu pozisyondayken, vücudunuzu her iki tarafında topla zemine dokunarak gövdenizi soldan sağa döndürün. Her bükümü tekrarlayın ve 10 tekrarla hareketine dokunun, dinlendirin ve ilave setleri tekrarlayın.

Bacak asansörleri

Yine, bu egzersiz için sırtınızı zemine doğru yatay olarak yatırın. Siz uzanırken, kollarınızın gövdenin her iki tarafında ve bacakların yerde düz durmasına izin verin. Bacaklarınızı dikey bir açıyla yavaşça yukarı kaldırın. Ardından bacaklarınızı yere yatay bir şekilde indirin. Bu bacak kaldırıcılarını tekrarlayın ve 10 ila 15 tekrar indirin. Önemli olan gövde ve kollarınızı bacaklarınız yükseldikçe düz tutmaktır. Sonuç olarak, her bacak kaldırma ve düşme ile karnınızın kaslarını çalıştıracaksınız.

Sonuç olarak, karın egzersizleri harika ve kanıtlanmış bir göbek yağ yakma çözümü. Kilo verme hedefinize daha yakın bir adım olarak her bir temsilcinin terinin ve pompanın tadını çıkarın. Ancak, aklınızda bulundurun, kilo verme yolculuğunuzda tutarlılık çok önemlidir ve bu olmadan göbek yağının kalması muhtemeldir. Karın yağ kaybı olasılığınızı artırmak için, bu karın egzersizlerini kardiyovasküler ve kuvvet antrenmanı ile birleştirin.


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın