Her Yazışınızda Doğrudan Pazarınızla Konuşun

Technology in the hands of businessmen

Hiç bir makale yazmaya başladım ve pazarınızın kim olduğundan emin olmadığınızı fark ettiniz mi? Sinir bozucu, çünkü bilmiyorsanız, kesinlikle kendilerini tanımayacaklar.

Eğer bir danışmansanız, tam olarak kiminle konuştuğunuzu bilirsiniz. Saç rengini, göz rengini ve kıyafet tarzını tanımlayabilirsiniz, çünkü belirli bir müşteriyle görüşme yaptığınız zaman doğrudan masanın diğer tarafındaki kişiye bakıyorsunuzdur. BU senin pazarın. Bu kişiye yazın.

Bir müşteri ilk defa bir makaleyi okuduğunda ve bu makaleyi onlar için yazıp yazmadığımı sormak için çağrıldığında itiraf etmeliydim … Evet, yaptım. Çünkü o zamandı ve hala şimdi, hedef müşterilerimden biri.

Anahtar, yazarken sizden masanın karşısına kimin oturacağını bilmek.

Sandalyede kimin olduğunu bildikten sonra, o kişiye yazabilirsin.

Sen, şu anda bunu okuyan kişi … Evet, sen. Sen benim hedef kişimsin. Sizi hemen görebiliyorum, benden masanın karşısında, kahvenizi yudumlayarak, “Hayır… Bunu gerçekten bana yazmıyor. Hedef pazarımın kim olduğunu bulamıyorum.”

İyi gidiyorsun. Benimkiyi biliyorum ve o da sensin. Bu anahtar öğelere en çok ihtiyacı olan sensin, çünkü makaleden sonra makale yazıyorsun, tek bir satın alma istemcisi getirmiyorsun ve zamanını boşa harcayamıyorsun. Öyleyse okumaya devam et.

Burada kaba olmadığımı bilin … Sadece bunu almanı istiyorum, böylece devam edebiliriz. Yapacak işlerimiz var ve bütün günüm yok, sen de değilsin. Ve bana ödediğiniz parayı alamamak için bana saat başı ödeme yapmaktan bıktınız. Öyleyse, mazeret oluşturmayı bırakıp bu önemli yazım bileşenlerini izleyicilerinize işe koyalım.

Buradaki noktaya doğrudan gelmeme izin verin, sonra size o mermi noktalarını vereceğim. İçeriğinizi gördüm. Ondan korkuyormuş gibi konunun etrafında dolaşıyorsun, yumurtalar üzerinde yürüyor, karışıklık yapmaktan korkuyorsun. Gerçek olduğunda, söylemelisin. Gerçeği söyleyin ve okuyucunuza, onların problemini anladığınızı ve işe yarayan bir çözümünüz olduğunu bildirin. O zaman onlara çözümünüzün ne olduğunu söyleyin ve onları eyleme geçirmeleri için yönlendirmelerle yollayın.

  Kapitone herkes için bir hobidir

İşte probleminizin çözümü.

Her yazışınızda doğrudan pazarınızla nasıl konuşulur:

  1. Onları önünüzdeki sandalyeye koyun.

  2. Onları ada göre arayın.

  3. Sorunlarına dikkat edin.

  4. Sorunlarının ne olduğunu nasıl bildiğinizi açıklayın (onları dinlediniz).

  5. Onlara yaptıkları hataların bir listesini verin.

  6. Onlara bu hataları yapmak yerine ne yapacaklarını söyle.

  7. Onlara problemlerini çözmek için özel adımlar atın.


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın