İş Geliştirme Stratejisi Olarak Ticaret Finansmanı

Projecting The Future. A hand holding a holographic projection.

Ticaret finansmanı olmasaydı, Amerika Birleşik Devletleri'nde Hint baharatları, giysileri ya da takıları olmazdı. Veya Apple’ın Çin’deki iPhone’ları, diğer herhangi bir uluslararası ürünü kökenine saygın bir mesafede.

Nitekim, Investopedia'ya göre, Dünya Ticaret Örgütü (WTO), uluslararası ticaretin ticaret finansmanı sayesinde% 80 -% 90 oranında arttığını tahmin ediyor.

Bunun devam etmesi için şirketlerin ticari finansmanı iş geliştirme stratejilerine dahil etmeleri gerekiyor.

Bunu nasıl yaptın? Ticaret finansmanını iş geliştirme stratejinize nasıl dahil edebileceğinizi öğrenin.

Piyasa Penetrasyonunda ve Piyasa Gelişiminde İç Ticaret Finansmanını Dahil Edin

Pazara girme ve pazar geliştirme, bir iş geliştirme stratejisinin kilit parçalarıdır. Pazar geliştirme, müşterileri tekrarlamak için daha fazla hizmet veya ürün satmayı içerir.

Piyasaya giriş, ürün veya hizmetinizi diğer şehirlere ve illere genişletmekle ilgili olmakla birlikte, iç ticaret finansmanını da içerebilir. Yerel ve il ticaret anlaşmalarını yeniden görüşmek zorunda kalabilirsiniz.

Mesela mücevher sattığınızı varsayalım. Komşu bir şehirden bir işletme mücevherlerinizi satın alabilir ve müşterilerine satabilir.

Bu müşteriyle uzun bir geçmişin var. Ve müşterilerinizin mağazasında ürününüzün hızlı bir şekilde satıldığını bilin. Bu durumda, müşteriye toplu bir fiyat karşılığında daha fazla mücevher satmayı önerebilirsiniz.

Görüştükten sonra müşteri kabul eder. Bununla birlikte, müşteriyle uzun süredir devam eden olumlu geçmişe rağmen, müşteri kuyumcuyu dışa aktarmadan önce size ödeme yapmaktan çekinmeyebilir.

Burası bir ticaret finansmanı ya da bankacılık kurumunun geldiği yer, taksitleri ödeme sırasında ihraç edeceğinize dair bir kredi mektubu sağlar.

İnternet ve Tuğla ve Harç Dükkanlarını Düşünün

Müşterilerinize zaten ürün veya hizmetinizin daha fazlasını satıyorsanız, belki de İnternet gibi başka bir kanala dalma zamanı gelmiştir?

Başarılı bir e-ticaret mağazası işletiyorsanız, belki de bir tuğla ve harç mağazasına başlamanın zamanı gelmiştir?

  İş İlanlarını Doğru Okuma

Bu şekilde, müşterilerinizin ürünlerinizi satın alabilecekleri daha fazla seçenek var.

Özellikle tuğla ve harç mağazalarına gelince, ticaret finansmanı yeni ithalat ve ihracat işlemlerini güvence altına almanıza yardımcı olabilir – özellikle birden fazla para birimi varsa.

Tekrarlı ve Yeni Müşteriler İçin Yeni Bir Ürün veya Hizmet Yaratmak

Tekrarlanan müşterilerle, tekrarlanan müşterinin ithal ettiği ürün sayısını iki katına çıkarmış olursunuz.

Ve yeni müşterilerle, yeni ürün veya hizmetiniz müşteri tabanınızı genişletecektir. Daha fazla risk içerdiğinden, yeni müşterilere geçmeden önce, tekrar eden müşterileriniz için önce yeni ürünler yaratmanız önemlidir.

Yine ticaret finansmanı, bu büyüme döneminde daha fazla güven geliştirilmesine yardımcı olabilir. Ticari finansörler veya bankacılık kuruluşları akreditif mektupları oluşturabildiğinden, ithalatçı ve ihracatçıların uyması gereken şartları belirlemektedir.

İş Geliştirme Stratejiniz Hakkında Son Düşünceler

Büyümenin bir günde gerçekleşmediğini bilin; İşletmelerin pazardaki penetrasyondan yeni müşterilere yeni ürünler tedarik etmeye geçmesi zordur.

Bu yüzden büyümeye yavaşça yaklaşmanızı öneriyoruz. Ancak, ticari finansmanın nerede olursanız olun ticaret yaptığınız müşteri sayısını artırmaya yardımcı olabileceğini bilin.

Ticaretin finansmanına ne dersiniz? İşinize nasıl yardımcı oldu? Düşüncelerinizi, yorumlarınızı ve cevaplarınızı bizimle paylaşın.


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın