İşletmeler Arası Arama Motoru Pazarlaması

İşletmeler arası pazarlama, karlılığı artırmak için işletmelerin, hükümetlerin veya kurumların ürün veya hizmetlerinin satışını kolaylaştırır. B2B arama motoru pazarlaması, PPC arama motoru pazarlaması tekniğinde kullanılan biraz farklı taktikler kullanır. B2B pazarları daha küçüktür ve karmaşık hizmetler ve ürünlerden oluşur. Bu, çevrimiçi içerikte, hedef anahtar kelimelerde ve bağlantı kurmada bir farkın olmasının nedenidir. Bir B2B, bir ticari şirkete veya organizasyona satış yapmayı hedeflemektedir. Organizasyon yapısını göz önüne aldığımızda, b2b birkaç karar vericiyi içerir. İşletme Pazarlama Derneği, b2b profesyonellerini pazarlama konusunda destekleyen organizasyondur.

B2B arama motoru pazarlaması, şirketlerin bazı ipuçlarını takip ederek sonuçlarını geliştirmelerine yardımcı olabilir. B2B pazarları değerlendirme, değerlendirme ve satın alma işlemlerini içeren daha uzun satış döngüsüne sahiptir. Bir b2b web sitesini aradıktan sonra, asıl iş, geleceği satışa çevirmekle başlar. B2b'nin satış döngüsündeki bu dönüşüm arasındaki konumunu anlamak, web'de gereksinimleri karşılamak için optimize edilmiş içerik oluşturmak için temel görevdir. Dikkate alınması gereken bir diğer önemli husus, b2b izleyicisine ulaşmak isteyen web sitelerinin arama motorlarında sıralama kazanma çabası içinde olması gerektiğidir.

İkincisi, B2B web siteleri, kitlelerle ilişki kurmak için ürünle ilgili bilgi veren içeriğe odaklanmalıdır. Bu nedenle, web sitelerine eklenen içerik, insanlar arasında organizasyon hakkında üst sıralarda yer alacak şekilde yazılmalıdır. Hizmetleri, demoları, haber bültenleri, vaka çalışmaları ve röportajları ile ilgili videolar dahil olmak üzere, izleyicilerin beynine girmenin kolay yollarından bazıları olacaktır. İçerik pazarlama tekniği web sitesine daha fazla müşteri çekecek ve onları etkileyecektir. İstatistiksel raporlar, bu metriğin web sitesine trafikte yaklaşık% 50 artış sağladığını gösteriyor.

B2b arama motoru pazarlamasını iyileştirmek için üçüncü faktör tamamen hedef anahtar kelimelerle ilgilidir. Tabii ki, arama motorunun düzgün çalışması için çok önemlidirler. Anahtar kelimeler, uzun satış döngüsü dikkate alınarak kullanılmalıdır. Burada anahtar kelimeler ürünle ilgili bilgileri aramak için kullanılır. Bu nedenle, anahtar kelimelerin içerikteki alaka düzeyi tarafından desteklenmesi gerekir. Ürünlerin alıcılarının genel olarak arama terimlerini veya tam ürün adlarını kullandıkları görülmüştür. Diğer yandan, soruna dayalı terimleri veya sorunlara dayalı terimleri arayabilirler. Güçlü anahtar kelimeler eklemenin bu taktiği de trafiği% 60 oranında artırdı.

  Çocuklar ve Sıcak Arabalar: Tehlikeli Bir Karışım

Diğer bir önlem ise, b2b sitelerine link vermekle ilgilenen web sitelerini tercih eden link inşasıdır. Bu, her iki tarafın da yararlanabileceği bir tekniktir. Bu tür bağlantıların sayısını artırmak için, b2b organizasyonlarının bazı faktörlere odaklanması gerekir. Bağlantılar için tedarikçi ağlarına yaklaşabilir veya belirli bir pazara odaklanan bağlantı oluşturabilirler. Birlikte varolan birçok paydaşla etkileşim, b2b arama motoru pazarlamasını geliştiren son faktördür. Her paydaştan b2b web sitesine yaklaştığı zaman farklı beklentileri olacaktır. Dolayısıyla, b2b uzmanları, o ürünün başarılı bir şekilde satılması için kurum içindeki birkaç sorumlu kişi ile etkileşime gireceklerdir.

B2B pazarlama uzmanları, ürün veya hizmetlerin alıcısını ve ayrıca işletmenin hizmetlerden elde etmeyi amaçladığı faydaları tanımlamalıdır. Özetle, b2b arama motoru pazarlaması tekniğinin odak noktası diğer taraftaki kitleyi, arama yöntemini, değerlendirme yöntemini ve nihayet ürünleri almaya karar vermeyi anlamak olmalıdır.


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın