İzolateral Egzersiz – Nedir ve Neden Faydalıdır? Cevap İşte!

Isolateral egzersiz, her iki tarafı da aynı anda eğitmeye çalışmak yerine, vücudun belirli bir tarafında çalışmak için güç ve fitness eğitiminde kullanılan bir tekniktir. Örneğin, geleneksel şınav çekmeye alışkınsanız, tek kollu bir şınav uygulamak için daha tek taraflı bir hareket olacaktır. Bu, vücudun bir tarafındaki gücü en üst düzeye çıkarmak için harika bir yol.

Peki neden insanlar tek taraflı temelli hareketler yapıyor? Başlangıç ​​olarak, oldukça etkili bir güç ve iklimlendirme programı geliştirmeyi düşünürken, simetriyi ve eşit toplam vücut gücünü en iyi şekilde geliştirmek için programlarında çift taraflı temelli hareketler bulunmalıdır. Bu tür bir hareketi gerçekleştirmenin temelde 2 faydası vardır. Birincisi, vücudun çalışma tarafının, diğer taraftan herhangi bir yardım veya tazminat almadan ağırlığı veya direnci kendi başına kaldırmasına izin vermenizdir. Bu, vücudun her bir tarafında bağımsız olarak daha büyük bir güç artışı sağlar.

İkinci fayda, vücudun çalışma kısmından asansörün belirli bir zamanda çalıştırılmadığı tarafa kadar bir kuvvet aktarımı veya çapraz aktarım içerir. Bu yüzden, mümkünse, yaralanma sırasında bile vücudu eğitmek hala faydalıdır. Belirli bir vücut kısmını çalıştırmasanız bile, bedeniniz egzersizden yararlanabilir. Buradaki bir örnek, eğer bir kişi sağ kolunu kırarsa ve o kol bir askıda ise, o zaman herhangi bir görevi yerine getiremez. Ancak, sol kol olabilir. Sol kolla kol bukleleri kadar yaygın bir şey yapmak, yaralı sağ kola aktarma gücünü geçebilir.

Yani şimdi tek taraflı alıştırmanın ne olduğunu ve nasıl çalıştığını biliyorsunuz. Güç ve egzersizin sırlarını öğrenmeye başladınız!

  Neden Kardiyo Etkinlik Crush One One Worth!

SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın