Kardiyo Egzersizleri Yaşam Kalitesini ve Miktarını Nasıl Artırır?

1. Aerobik egzersizleri hemen kan basıncını düşürür. Düzenli egzersiz ile, hipertansif bireyler günlük olarak almaları gereken kalp ilaç miktarını periyodik olarak azaltabilir.

Yüksek tansiyon ve diğer kalp hastalıkları olan kişiler de düzenli egzersizden yararlanabilir. Bir birey diyetini değiştirmeye ve daha aktif bir yaşam tarzı ile ilgilenmeye istekliyse kalp hastalığının ilerlemesini tersine çevirmek düşünülebilir.

2. ABD'de yapılan son bir araştırmaya göre, aerobik egzersizler erkeklerde kaygı ve özellikle öfke gibi olumsuz duygusal tepkilerin indüklenmesini azaltabilir. Bu, daha iyi kalp sağlığına da yol açabilir, çünkü öfkenin kan basıncını arttırdığı bilinmektedir;

3. Aerobik egzersizler vücudu ısıtır. Sert bir fiziksel aktivite sırasında, vücudun çekirdek vücut ısısı artar. Bir insan egzersiz yapmayı bıraktığında, vücut soğur. Bu soğutma mekanizması bir insanın kaslarının gevşemesine ve gevşemesine izin verir.

4. Aerobik egzersizler Alzheimer hastalığının ilerlemesini yavaşlatmaya yardımcı olabilir. Reçetesiz konuşma Propecia, Alzheimer hastalığı olan bir kişi zaman içinde azalmış motor kapasitesine maruz kalır, çünkü hastalık bir kişinin nörolojik kapasitesini kademeli olarak etkiler.

Doksanlı yılların sonlarında yapılan çalışmalar, aktif bir yaşam tarzının Alzheimer hastalığının bu bileşenini yavaşlatmaya, önlemeye ve hatta geri çevirmeye yardımcı olabileceğine işaret ediyor. Egzersiz titiz olmak zorunda değildir – günde on ila on beş dakika yürümek bile zaten Alzheimer hastalarında beyin dejenerasyonunu yavaşlatmanın iyi bir yoludur.

5. Düzenli aerobik egzersizler iyi duruş sağlar. İyi duruş, yaşlılar için çok önemli bir faktördür, çünkü posta aynı zamanda bir kişinin nefes alma kabiliyetini de etkiler.

6. Egzersiz daha derin ve daha iyi uyku ile de ilişkilendirilmiştir. Eğer uykuya dalmakta veya gece derin bir uykuda kalmakta sorun yaşıyorsanız, günün geç saatlerinde egzersiz yapmak, aradığınız çözüm olabilir.

  Kablo Geniş Bantının Avantajları ve Dezavantajları

Ancak, egzersiz yapmak size hemen uyuyamayacağınız bir noktaya enerji verirse, o zaman düzenli fitness rutininizi günün erken saatlerinde programlamak isteyebilirsiniz. Böylece vücudunuz yatmadan önce soğumaya yetecek kadar zamanınız olacak.

Kardiyovasküler egzersizler aerobik kondisyonu arttırır. Aerobik kondisyonun iki işlevi tehlikeye attığını bildiğimiz gibi, kaslara verimli oksijen sağlayarak atık ürünler (karbon dioksit ve metabolik atık ürünler) dışarı atıldı.

Kardiyo egzersiz programı gerçek anlamda yağ yakar. Ancak saatte 1000 kaloriye kadar yakabilecek tür ve eğitime bağlıdır. Başlangıçtan fikir doğru sonuçlar elde edemez, çünkü vücut kalorilere aittir ve fenomenleri yok eder ve eğer vücudunuza yakıt vermezseniz, vücudunuzdan nasıl olumlu sonuçlar bekleyebilirsiniz? Yani, vücudunuzun yağını hassas bir şekilde azaltmak istiyorsanız, o zaman vücudunuzu dinlemeli ve doğru miktarda besin sağlamalısınız.

7. Çalışmalar aerobik olarak 1 saat harcıyorsanız, yaşam sürenizin muhtemelen en sağlıklı olanlardan biri olan 2 saatinizi artıracağını gösteriyor. Bu nedenle aerobik kondisyon, yaşam kalitenizi ve miktarınızı artırır.

8. Günde 15 ila 30 dakika aerobik egzersiz, orta düzeyde stres seviyesini önemli ölçüde azaltır ve ayrıca mevcut enerji seviyenizi arttırır.

Kardiyovasküler Eğitim Hastalıkları Önlemeye Yardımcı Olur

  1. Aerobik formda yer alan kadın ve erkeklerin kolon kanseri olma şansı sınırlı olabilir.
  2. Aerobik antrenman kalp hastalığı riskini azaltır.
  3. Yaşlanma sürecini yavaşlatır.
  4. İyi (HDL) seviyesini geliştirir.
  5. Uyku kalitesini arttırır. Daha az uyumak sizi strese, zihinsel ve fiziksel olarak hasta edebilir.
  6. Kardiyo egzersizi yapanlar zihinsel keskinlikle iyi olurlar.

Kardiyo egzersizleri veya aerobik antrenmanı yaptığınızda, maksimum üretken sonuçlar için göz önünde bulundurmanız gereken birkaç şey vardır.

  1. Oksijen Eksikliği
  2. Denge durumu
  3. Oksijen Borcu
  4. Aerobik Güç
  5. Aerobik Eğitim Eşiği
  6. Aerobik Eğitim Bölgesi
  7. Aerobik Aşırı Eğitim
  8. Egzersiz yoğunluğu
  9. Egzersiz Süresi
  10. Egzersiz Sıklığı
  İnternetten para kazanma

Kardiyo Egzersizleri Hakkında Yanılgıları

İnsanların çoğu aerobik egzersizlerden hoşlanmazlar çünkü koşu bandı, atlama, bisiklet vb. Bu egzersizlere katılırlarsa kas boyutlarının küçülmesinden korkarlar. Aslında, genel durgunluğu artırmak için kardiyovasküler egzersiz yapmak iyidir. Vücudun dinlenme kalp atış hızı ve aynı zamanda daha fazla kalori yakmak ve vücudunuzdaki yağları azaltmak önemlidir.


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın