Kardiyo Kick Boks Top 10 Sorular

1. Kardiyo Kick Boks Nedir?

Kardiyo kickboks, müziğe ritmik yapılan bir boks, dövüş sanatları ve aerobik melezidir. Kardiyo kickboks aerobik kickboks veya spor kickboks olarak da bilinir. Yoğun bir çapraz antrenman ve toplam vücut antremanı sunan bu dövüş sanatçılarının boks ve kickboks sporlarında kullandıkları antrenman rutinlerini kullanır. Amaç, sizden bir “dövüşçü” oluşturmak değil, kardiyo aerobik antrenmanını kendini savunma teknikleriyle birleştiren dengeli bir genel program sunmaktır. Sınıfta fiziksel temas yoktur – konvansiyonel aerobik için bir alternatif olarak sunulmaktadır.

Geleneksel bir dövüş sanatları sınıfından farklı olarak müzik, uyarma ve motivasyonunuza katkıda bulunur. Bir aerobik dersinden farklı olarak, ilgi seviyenizi korumak için temel bilgilerin ötesinde öğrenebileceğiniz çok sayıda teknik vardır. Sınıflar hızla geçiyor, çünkü çok şey oluyor.

2. Kardiyo Kickboks'un faydaları nelerdir?

Bu sınıflar size tam bir vücut antremanı verir ve fiziksel zindeliğinizi, esnekliğinizi, koordinasyonunuzu ve dengenizi geliştirir. Zımbaları hassas ve güçlü yaparsanız, üst bedeninizi güçlendirir ve sonunda daha fazla kas tanımı görürsünüz. Tekmeler bacaklarını güçlendirecek. Ve diz hareketleri (dizinizi yukarı doğru bastırdığınız bir grev) karın kaslarınızı sıkılaştırır; Aslında, tüm hareketler, doğru yapıldığında, günlük işlerinizi daha kolay yapmanıza olanak tanıyan gövdenizi sağlam bir temel haline getirecektir. Bir çok kardiyo kickboks sınıfı ayrıca ağır boks torbalarını delerken veya atarken “direnç” nedeniyle ek zindelik ve kuvvet antrenmanı faydaları sağlayan torbayı içerir.

Kardiyovasküler sisteminiz de faydalı olacaktır. Kardiyo kickboks gerçekten aerobik bir antrenman – yumruklar ve vuruşlar arasında sallama, dokuma ve zıplamalarını sağlar, böylece kalp atış hızınız çoğu seans için yüksek kalır. İyi bir sınıf sizi terden bıkmış ve enerjili bırakacaktır. Artan koşullanmanıza artmış metabolizma eşlik edecek, bu da egzersiz yapmadığınızda bile daha fazla kalori yakacağınız anlamına gelir.

Birçok insan kardiyo kickboksu stresi atmak için harika bir yol buluyor. Stres rahatlaması ve saldırganlığın yönlendirilmesi, fiili fiziksel antrenmanın kendisi kadar faydalı olabilir. Bu egzersiz ile aerobik dersine katılmak veya katılmak gibi diğer kardiyovasküler egzersizler arasındaki fizyolojik fark sadece basit “endorfin salınımı” ile açıklanamaz. Doğal bir yüksek, saatlerce süren bir dersten sonra yaşanır. Medeni, birbirimize vurmadığımız için (tabii ki iyi bir şey), yine de bazı doğal saldırganlıklarla donandık. Topuğunu 10 ya da 20 kez hayalet düşmanın gövdesine sokmanın seni harika bir şekilde hissetmeni sağladığını öğrenebilirsin.

  Yatırım Fonlarına Yatırım Yapmanın 7 Sebebi

3. Kardiyo Kickboks sınıfına kimler katılmalı?

Daha iyi formda olmak isteyen herkes. Öncelikle yetişkinler için tasarlanmış olsa da, kardiyo kickboks dersleri de gençlere fayda sağlayabilir. Öğrenci sporcular fiziksel zindeliklerini ve koşullarını iyileştirmek için egzersiz yapabilirler. Ve kendine güvende ortaya çıkan artış, daha fazla oyun zamanı elde etme ve gerçek oyunlar sırasında iyi performans gösterme konusunda zihinsel bir avantaj sağlar.

Evde eğitim gören veya konvansiyonel atletik programlara katılmak istemeyen öğrenciler sağlık ve zindelikten yararlanabilirler. Egzersiz önemlidir. Ve, programın bir yan ürünü olarak ortaya çıkan kendini savunma yararı nedeniyle, öğrencinin öz saygısını artırır, saldırganlığı yönlendirir ve iddialılığı artırır.

Son zamanlarda düzenli olarak egzersiz yapmadıysanız sınıfa girmeden önce sağlık kartı sağlayıcınızla görüşmeniz ve başka bir sorunuz veya endişeniz varsa, gelip bir öğretmenle konuşmanız ve bir sınıfın bir bölümünü izlemeniz önerilir.

4. Kardiyo Kickboks sınıfında ne beklemeliyim?

Tipik bir sınıf bir saatten biraz fazladır. Dersten önce çantalara vuracaksanız, katılımcılar muştaların korunmasına ve bileklerin desteklenmesine yardımcı olmak için her iki elinizi bez el sarımlarıyla sarın (eğitmen size nasıl gösterecektir). Daha sonra herkes aynaya dönükken, öğretmen gruba belirli yumruklar ve tekmeler ile dans kulübü müziğinin ritmine yöneltir. Sınıf bir ısınma süresi ile başlar, hızlı shadowbox ve tekme matkaplarına, daha sonra ağır çanta çalışmasına geçer ve bazı kuvvet artırıcı egzersizler ve soğuma esnemesi ile sona erer. Bununla karıştırılan yüksek dizler, asma ve atlama krikoları gibi aerobik koşullandırma matkaplarıdır.

Kendinizi biraz sakar hissetmeye ve zaman zaman kaybolmaya hazır olun – ama kendinizi cesaretini kaybetmeyin. Çok koşullanmış bir koşucu olsanız veya yıllardır adım aerobik yapıyor olsanız bile, bu hareketler vücudunuz için yeni olabilir. Size uygun olanı dikkate alın. Acı veren bir hareket yapmayın ve yorgunsanız mola verin. Kaslarınızın “hafızasını” geliştirmek için zamana ihtiyacı vardır ve öğretmen ne yapacağını söylerken tepkileriniz (“ab, çapraz, kanca, yuvarlak ev”) ilk başta yavaş olacaktır. İkinci veya üçüncü sınıf tarafından, beceriksizlik dağılmaya başlayacaktır.

  YGS YEREL SAAT

5. Ne öğreneceğim?

Öğreneceğiniz ilk şey duruştur – dengeyi maksimize eden ve hareketlerinizin arkasındaki gücü bırakan bir durma yöntemi. Ayaklarınız omuz genişliğiyle ilgili ve hafif bir açıyla, bir ayak diğerinden geri çekilmiştir. Yüzünüzü korumak için yumruklarınız elmacık kemiklerinizin etrafında (omuzlarınızı sıkmayın). Her yumruk ve vuruştan sonra geri döneceğiniz pozisyon budur.

Nasıl hareket edeceğinizi de öğreneceksiniz, çünkü bu önemli olan güç üretmek için momentumunuzu kullanmanızdır. Bu, ayaklarınızın üzerinde dururken harekete devam etmenizi ve bu sayede çok daha etkili bir şekilde hareket etmenizi veya yanıt vermenizi sağlar. Güçlü bir grev için genel kural, yalnızca kollarınızı değil, vücudunuzun ağırlığını ve momentumunu kullanmaktır. Karın kaslarınızı çalıştırın ve döndürdüğünüz ve yumrukladığınız nefesi nefes verin.

Genel olarak öğretilen zımbalar çapa, çapraz, kanca ve üst kısımdır. Tekmeler ön tekme, yan tekme, arka tekme, açılı tekme ve genelev içerecek. Ancak yumruklar ve tekmeler bir tanenin katlarıyla gelmiyor. Kickboks sekanslarını, jabın haçı nasıl ayarladığını, kancayı nasıl kurduğunu vb. Öğreneceksiniz. Her vuruş bir diğerini ayarlar, böylece iki veya daha fazla kombinasyonla daha fazla güç üretebilirsiniz. Vücudunuzun torku bu momentumu yaratmaya yardımcı olur. Tek tek hareketler hızlı bir şekilde gerçekleştirilen kombinasyonlar halinde işlenir (örneğin: jab, çapraz zımba, kanca, üst kısım, ön vuruş).

Farklı eğitmenler öğrettikleri şeyleri ve tekniklerin inceliklerini farklı ele alırlar, ancak bir öğretmenden öğrendiğiniz temel bilgiler tüm derslerde geçerli olacaktır.

6. Ne giymeliyim?

Terlemeleri, şortları ve tişörtleri, aerobik dans kıyafetleri – sizi rahat ve havalı tutan şey. Aşınmış olmayan iyi yapılmış spor ayakkabıları giyin. Koşu ayakkabıları ideal değildir çünkü yan yana hareketler için oluşturulmamıştır. Basketbol, ​​tenis veya pivotlar ve lateral hareketler için tasarlanan diğer ayakkabılar daha iyidir. Ayakkabılarının temiz olması da çok önemli. Barefeet de iyi.

  Cum sa scapi de DEPRESIE?

7. Kendime zarar verebilir miyim?

Evet. Dikkatli olmazsanız, ağrılı bir dirsek veya el bileği, çekilmiş bir kas veya burkulan diz veya bükülmüş bir ayak bileği gibi aerobik sınıflarında sıkça meydana gelen yaralanmalardan biriyle sonuçlanabilir. Öyleyse vücudunuza karşı koruyucu bir tutum benimseyin.

Vaktinizi boşa harcayabiliyorsanız, bacaklarınızı (özellikle uylukların önleri ve sırtları) ve omuzlarınızı hafifçe esneterek avuçlarınızı açıp ısınmak için birkaç dakika erken gelin. Emin olun ve iyi susun.

Ders sırasında, eklem tamamen açılmadan önce her bir yumruk veya tekme hareketini durdurduğunuzdan emin olun. Dirsek veya diz eklemlerini kilitleyeceğiniz zaman asla tekme atmayın veya yumruk atmayın. Ayrıca, düşük tekme ve kontrol ile odaklanmaya başlayın. Vücudunuzun sınırlarına saygı gösterin. Tabii ki, bu limitleri değiştirebilirsin – ama zaman, özveri ve gerçekçi bir tavır alacak.

8. Kardiyo Kickboks, kendimi savunmam için bana beceri verecek mi?

Zaten çalışacağınız için, temel savunma becerilerini aynı anda öğrenmek ek bir faydadır. Zamanla, güçlü tekme ve delme yetenekleri geliştirecek ve havada ağır torbaya uygulanan tekniklerin pratik uygulamasını öğreneceksiniz. Mesafeyi ölçmek ve delginizi etkin bir şekilde indirmek veya tekme bir hedefe tekme atmak için çanta çalışması pratik gerekir. Sadece gölge kickbox yapamazsın, bir şeye vurmanın geri bildirimine ihtiyacın var. Odaklanmanın koşullandırmaya odaklandığına ve öz savunma konusunda olmasına rağmen, kendini savunma taktiklerini öğrenmek istiyorsan dövüş sanatları yap ya da kendini savunma dersleri al.

9. Sınıflardan en iyi şekilde nasıl yararlanabilirim?

Diğer tüm egzersizlerde olduğu gibi, kardiyovasküler rahatsızlığınızı iyileştirmek veya burada ve orada bir inç kesmek istiyorsanız, bunu düzenli olarak yapmanız gerekecektir. Haftada iki ila dört seans muhtemelen en uygunudur; sınıflar arasında işleri karıştırmak iyidir. Örneğin hızlı bir yürüyüş yapın ya da koşun, esnekliğinizi arttırmak için biraz germe ya da yoga yapın ya da dinlenmek için bir gün ayırın.

10. Daha fazlasını nasıl öğrenebilirim?

Bir sınıfa git!


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın