Kilo kaybı için en iyi kardiyo nedir?

Kardiyo kilo kaybında önemli bir rol oynar, ancak uzun vadeli faydalar hala sağlanacak ve korunacaksa, bu doğru beslenme ile birleştirilmelidir. Aslında doğru diyet, kilo vermeye ve genel sağlığınızı iyileştirmeye çalışırken kilit bir faktördür. Bununla birlikte, kilo verme ve doğru egzersiz programları için doğru kardiyo egzersizleriyle birleştirildiğinde, kombinasyon daha fazla meyve alacaktır. Peki kilo kaybı için en iyi kardiyo nedir?

Bu, fiziksel yeteneklerinize, kişisel tercihlerinize ve sınırlamalarınıza bağlı olacaktır. Jogging yapmayı seven bir türseniz, bir iş için gitmek gerekir. Yürümek senin işinse, yürümelisin. Basketbol oynamak ya da farklı etkinliklerin bir kombinasyonu olsun, ihtiyacınıza uygun bir aktivite seçmeniz gerekecektir. Buradaki en önemli şey, günlük olarak zevk alacağınız bir etkinliği seçmenizi ve bununla tutarlı olmanızı sağlamaktır. Her hafta yaklaşık 1 veya 2 kilo vermeyi bekleyebilirsiniz. Bu sayıya uzun vadede sadık kalırsanız kesin bir başarı göreceksiniz. İşte dikkate değer diğer bazı kardiyo faaliyetleri.

Hızlı yürüyüş

Bu, kapalı pist, koşu bandı veya hatta dışardan olabilir. Bir araştırma, haftada 4 kez ağırlık antrenmanı tonlama antrenmanları ile birlikte her seans için 45 dakika süren hız aralıklı yürüyüş antrenmanlarına katılan aşırı kilolu kadınların 16 hafta içinde 23 kilo verebildiği sonucuna varmıştır. Yürüyüşü ilginç ve eğlenceli kılmak için akşamları yürüyebilir ve çevrenizdeki yeni bölgeleri keşfedebilirsiniz.

Koşu yapmak

Bu hepimizin anladığı bir alıştırma. Yapmanız gereken tek şey istediğiniz hızda dürtmek. Ayrıca doğru ayakkabınızın olduğundan emin olun, böylece kabarcık alamazsınız.

Sabit bisiklet

Bu, bacakları yanan kalorilerin üzerine tonlamak için önemli bir egzersizdir. Sabit bir bisiklet üzerinde egzersiz yaparken, makinenin yeterli direnç gösterdiğinden emin olmak önemlidir. Bu, kendinizi bisikletten uzak tutmaktan kaçınmanıza yardımcı olur ve gerekirse koşabilirsiniz.

  Kozmetik Cerrahi Cildim ve Gözlerim İçin Ne Yapabilir?

Eliptik makine

Makineyi rahat bir düzeye ayarlayarak başlayabilir ve doğru kalorileri yakmanıza izin verecek şekilde çok fazla egzersiz yapmanızı sağlamak için kendi hızınızda devam etmenizi sağlayabilirsiniz. Bazı kısa yüksek yoğunluklu aralıklarla 30 ila 60 saniyelik bir süre boyunca meşgul etmek çok iyi çalışacak ve egzersiz çok fazla terlemenizi sağlayacaktır. 3 ila 5 dakika soğuduğunuzdan emin olun.

Basketbol

Sepetleri kendi kendine çekmeyi seçebilir veya arkadaşlarınızla bir oyuna dahil olabilirsiniz. Her iki basketi kullanırken sürekli hareket halinde kaldığınızdan emin olun, sahaya koşun. En iyi kardiyo kilo vermek için Muscle Prodigy ile temasa geçin.


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın