Kritik Tren Telsiz Haberleşmesi için Geniş Bant Teknolojisini Kullanma

Sidney veya Melbourne gibi büyük bir şehirde veya çevresinde yaşıyorsanız, zaman zaman trenle seyahat etmiş olacaksınız. Çoğu insan, sinyal yeşil olduğunda olduğu gibi, temel kavramları anlardı, tren ilk sinyal güvenli bir mesafeye gidene kadar sinyalin tekrar yeşile dönmesine izin vererek kısa bir süre için kırmızıya dönüşür. Her sektörde, trenlerin geçtiği ve çok güvenilir oldukları sinyaller var; Sinyalizasyon sistemi arızalanırsa, tüm trenler durur ve sağ taraftaki bir arıza vardır. Sinyalleme sistemi artık doğru şekilde çalışmadığında veya palet devrelerinden çakışan veriler aldığında, tüm sinyaller kırmızı bir sinyal görüntüler ve sürücünün sinyal vericinin geçmesi için yetkilendirilmesi gerekir.

Kısa bir süre bekledikten sonra sürücü, kırmızıya bir sinyal iletmek için izin almak için bir tren radyosu kullanarak sinyalleyiciyle iletişim kurar. Tren radyosu kritik görev iletişimi için kullanılır, çünkü kırmızıdan bir sinyal iletmek, bir trenin diğerinin arkasına çarpması gibi bir kazaya neden olabilir veya bir taraftaki ana hatta girerse çarpışmaya yönelebilir.

Modern tren radyosunun kökeni, Clive Kessell tarafından “Sinyal Adam ve Sürücü arasındaki Radyo Haberleşmelerinin Geliştirilmesi” konulu bir yazı yayınlandığında, radyo geliştirme konusuna ilgi duymak için toplantı yapan Demiryolları Sinyal Mühendisleri Enstitüsünde yazılı bir bildiri yayınlandığında 40 yıl öncesine kadar uzanıyor. tren ve sinyal kutusu arasındaki iletişim. Telsiz iletişimi, bir treni durdurmanın veya durmuş olanı hareket ettirmenin en iyi yoluydu; sinyal cihazıyla bağlantı kurmak için bir sinyal postası telefonu arayan parkuru yürümek yerine sürücüyü trende tutmak daha güvenlidir.

UIC751-3 adlı bir iletişim standardı geliştirildi. Londra'daki Kings Cross ve St Pancreas istasyonu çevresinde konuşlandırılmış 4 kanallı bir UHF analog tren telsiz ağı yarattı; Avrupa’nın bazı bölgelerinde, özellikle de ilk gelişmenin çoğunun yaşandığı Batı Alman’da da yayıldı.

  Cindy Crawford'ın Anlamlı Güzelliği ve Geri Kazanımı! Hangisi daha iyi?

Analog tren radyosu Metronet, 1994 yılında Sidney'de piyasaya sürüldü ve aynı zamanda “Cab Secure Radio” adlı benzer bir radyo sistemi Birleşik Krallık'ta ve dünyanın diğer bölgelerinde konuşlandırıldı. 2000 yılının başlarında, Avrupa'da popüler GSM standardına dayanan yeni bir radyo ağı geliştirildi, analog ağdan dijital sese geçerek ses kalitesini yükselterek, analog iletişimin ünlü olduğu istenmeyen durağanlığı azalttı. Bu dijital tren radyo sistemi (DTRS) 2017 yılında Sydney'de analog Metronet'in yerine geçmek ve demiryolu iletişimini geliştirmek üzere görevlendirildi.

Bununla birlikte, cep telefonu hizmetleri tarafından hızlı bir değişim yaşandı, DTRS'nin dayandığı GSM (ikinci nesil teknoloji) artık neredeyse modası geçmiş durumda; hepimiz ileri 4. nesil cep telefonu teknolojisinin faydalarını sevmeye başladık. Demiryolu sektöründe, DTRS'nin yerine hangi teknolojinin kullanılacağına, nasıl geliştirileceğine ve ne zaman uygulanacağına büyük ilgi var.

Araştırmam, yüksek hızlı genişbant verisinin gerçek zamanlı CCTV gibi sağlayabileceği faydaların yanı sıra, trenlerin işletilmesi için gerekli tüm kritik iletişimi sağlamak için modem genişbant 4. nesil mobil teknolojinin nasıl geliştirilebileceğini belirlemek için bu konulara bakar. Demiryollarının risk olumsuz doğası, herhangi bir değişikliği riskin artması olarak kabul etmekte, bu yüzden süreçte olumsuz değişiklikler meydana gelmiştir. Bununla birlikte, eski teknolojiyi koruyarak risk artar; çünkü yeni iletişim yollarıyla ilişkili güvenlik faydaları gerçekleşmez; yedek donanım bileşenleri bulunamadığında, desteklenmeyen ekipmanların çalışır durumda tutulmasında da teknik zorluklar vardır.

Günde bir milyon yolcu seyahatinizin olduğu Sydney'de olduğu gibi modern bir demiryolları işletmek, gerçekten de modern bir iletişim sistemine ihtiyaç duymaktadır, bu nedenle güvenlikten ödün verilmez. Sinyalleme sisteminin binlerce yılda bir yanlış bir yan arızası olduğu rapor edildi, ancak yine de her birinin dikkate alınmadığı sebeplerden dolayı gerçekleşti.

  Çocuklar ve Gençler - Çocuklara Yeni Davranış Tarzları Oluşturma Eğitimi Verildi

Tren radyosu, bir kazanın meydana gelmesini önlemek için derhal sürücü ve sinyal veren tarafından düzeltici eylemin yapılmasını sağlar; Bir tren kazası geçirirseniz birçok insanı ciddi yaralanma veya ölümden kurtarmak. Dördüncü nesil mobil iletişim, artık GSM-R'nin er ya da geç emekli olmasına izin veren, kritik görev iletişimini sağlayabilen kanıtlanmış bir teknolojidir.


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın