Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler İçin Pazarlama ve Pazarlama İletişimi Stratejisi ve Planı Geliştirin

Önümüzdeki yıl için planlama yapmak kolay bir iş değildir. Kaynak eksikliği (insanlar, zaman, bütçe), pazarınızda neler olup bittiğini takip etmek, kalite talepleri elde etmek ve marka bilinirliği ve itibarını geliştirmek, tüm şirketler için – kar amacı gütmeyen şirketler için – giderek daha da zorlaşmıştır. Bu, yalnızca iç değil, aynı zamanda uluslararası belirsizlikler ile ilgilenen ABD CEO'su arasında da özellikle doğrulandı.

Pazarlama ve Pazarlama İletişimi Stratejisi Geliştirmek Kritik

Bu senin önceliğin olmalı. Bir plan için bir strateji olmadan izini sürmek ve yatırımınızı çiğnemek için çok fazla fırsat var. Yatırım getiriniz acı çekecek. Stratejinizi ve planınızı geliştirirken çabalarınızı odaklamak için aşağıdakileri göz önünde bulundurun:

1. Hedef müşterilerinizi ve potansiyel müşterilerinizi belirlemek, anlamak ve doğrulamak gündeminizin başında olmalıdır. Karlılığı ve yatırım getirisini artırmak için, izleyicilerinizin ne istediğini ve ihtiyaç duyduğunu, markanızı nasıl algıladıklarını ve rekabete nasıl dayandığını bilmelisiniz.

Endüstri ve şirket “efsaneleri” ve iç “fikirlerinden” kaçındığınızdan emin olun. Kitlenizi anlamak için birincil ve ikincil araştırmalar uygulayın. Şirketler ve markalar hakkında bu kadar fazla bilgi bulunduğundan, bu gerçekten Tüketici Çağıdır ve çok uzun bir süre olacaktır.

2. Ayrıca, izleyicilerinizle ilgili bilgilerinizin bir parçası olarak, bugün var olan ve yarın olacak olan çeşitli alt bölümlerin boyutunu ve kapsamını belirleyin. Örneğin, izleyicileriniz arasında kadınlar, Asyalılar veya Hispanikler var mı? Eğer öyleyse, popülasyonların bu bölümlerinin çarpıcı büyümesine bakın ve markanızın onlara özel dikkat etmesi gerekip gerekmediğini belirleyin.

Ayrıca, bin yılların (ABD nüfusunun% 23'ü) homojen bir grup olmadığını kabul edin. Gençlerin sonunda (20 – 28 yaş), yüzde 40'ı şu anda aileleriyle birlikte ücretsiz olarak yaşamaktadır. Yaşlıların sonunda (29 – 35 yaşları), yüzde 43'ü zaten bir ev satın almıştır. Bunu akılda tutarak, 55 yaş ve üstü yetişkinleri (ABD nüfusunun% 21'i) hedefliyorsanız, stratejiniz nasıl değişmeli?

  Yeni Bir Okula Gitmek - Gençler İçin İpuçları

3. Hedef kitlenizi açıkça anladıktan sonra, benzersiz marka pozisyonunuzu geliştirin. Bunu yapmak için bir marka konumlandırma ifadesi oluşturun. Bu ifade, markanın yönlendirildiği ana hedef kitlenin kısa bir açıklaması ve kitlenizin markayı nasıl görmesini istediğinize dair çarpıcı bir resimdir. Basit ses mi? Birkaç dakika ayırın ve konumlandırmanızın dört bileşenini cevaplamaya çalışın:

· Hedef kitle, çok detaylı

· Tamamladığınız kategori ve müşterilerle alaka düzeyi

· Markanın yararı ve fark noktası

· Müşterinin inanması için bir neden – en zorlayıcı kanıt

Tüm pazarlama ve pazarlama iletişimi bu konumdan akmalı ve tüm çalışanlar, satış temsilcileri, ortaklar ve yönetim tarafından tam olarak anlaşılmalı ve benimsenmelidir.

4. Marka bilincini geliştirmek çok önemlidir, ancak yalnızca ilk adımdır. Ayrıca, markanızın her temas noktasında mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmanız gerekir. Bu da her temas düzeyinde marka savunuculuğu yaratmak anlamına geliyor. Yatırım Getirisini iyileştirmek için her satın alım seviyesinde marka şampiyonu geliştirin ve satın alın.

Bu etkileyicilerin, markanızın öncülüğünü tamamen anladığından, inandığından ve dile getirebildiğinden emin olun. Ve onlara güvenilirliklerini inanılır bir şekilde aktarmaları için eğitim ve araçlar sağlayın.

Odaklanmış bir Pazarlama ve Pazarlama İletişimi Planı ve Bütçesi Geliştirme

Anlamlı bir strateji geliştirme zor işinden sonra, belirli bir plan ve bütçe geliştirmenin eşit derecede önemli olduğunu kabul edin. Aşağıdakiler dikkate alınmalıdır:

1. Planınızı ve bütçenizi geliştirirken medya konusunda tarafsız ve açık fikirli olmalısınız. “Etkinlik” ile “etkinlik” arasındaki farkı anlamak ve en son moda olan yeni taktiklere kapılmamak son derece önemlidir.

Belirli bir pazarlama taktiğine veya dijital veya geleneksel medya türüne bakılmaksızın, değerlendirirsiniz, maliyet verimliliğinin mutlaka etkili sonuçlara yol açmayacağını unutmayın. Ayrıca ve en önemlisi, pazarlama iletişimi kaldıraçlarının en iyi kaynağı, pazarlama taktiği değil mesajın kalitesidir.

  Astronomide Eski Mısır Başarıları

2. Pazarlama ve pazarlama iletişimi taktikleri kapsamı ve çeşitliliği, bazılarını ölçme yeteneğinden daha hızlı büyümüştür. Pazarlamacılar şimdi karlılıklarını ve yatırım getirilerini nasıl etkilediklerini bile bilmeden para harcıyorlar! ABD’de 2018’de yaklaşık 450 milyar dolar harcanmasının beklendiği çeşitliliği göz önünde bulundurun:

· Satış promosyonu (83 milyar dolar), telefonla pazarlama (60 milyar dolar), doğrudan posta ((46 milyar dolar) ve olaylar (40 milyar dolar), 2018 ABD Pazarlama Hizmetleri harcamaları için tahmini);

· İnternet (78 milyar dolar), televizyonun (68 milyar dolar) ve radyo, gazete ve dergi kombinasyonunun (47 milyar dolar) 2018 ABD Başlıca Medya harcama kategorilerinde en üstte olacağı öngörülmektedir.

Kaynak: Zenith Toplam ABD Harcamaları

Ve sizi şaşırtacak olsa da, tüketicilerin yüzde 90'ı (ve bin yılların yüzde 94'ü) hala kupon kullanıyor. Kuponlar çeşitli çevrimiçi ve geleneksel ortamlardan gelir, ancak posta en popüler olanıdır. Pazarlamacılar neden hala kupon kullanıyor? Basit cevap, satın almada rehberlik etmede etkili olmalarıdır. Kendi planınızı ve bütçenizi geliştirirken, yalnızca pazarlama etkinliklerinin değil, tüm pazarlama taktiklerinin etkinliğini belirleyin ve tanıyın.

YG Odaklı Pazarlama ve Pazarlama İletişimi Danışmanları

Çoğu küçük ve orta ölçekli şirket gibiyseniz, siz ve ekibiniz yatırım getirisi odaklı pazarlama ve pazarlama iletişimi stratejisi, planı veya bütçesi geliştirmek için uzmanlığa veya zamana sahip olmayabilir.

Büyük küresel markalar bile dış danışmanları arıyor. Mayıs ayındaki makalemde, geleneksel küresel reklam ajanslarının (ABD gelirinin% 0.3 artması) pahasına yönetim ve muhasebe danışmanlığı uygulamalarının (ABD gelirinde% 33 artış) çarpıcı bir şekilde büyümesini tartıştım. 2017 danışmanlarının büyümesinin bir nedeni, eğilimleri ya da haberlerde neler olduğu değil, pazarlama ve pazarlama iletişiminin etkinliğini karlı ve yatırım getirisi üzerinde odaklamaları.

Büyük küresel danışmanları karşılayamayacak olsanız da, bir pazarlama ve / veya pazarlama iletişimi danışmanı tutmayı düşünmelisiniz. Kiralamanız gereken kişi türü:

  Milenyumlar İçin En İyi Finansal İpuçları

· Hem büyük hem de küçük sektörler, b2b ve b2c markaları ile kar ve kar amacı gütmeyen kuruluşlar için önemli deneyime sahip, yatırım getirisine odaklanın

Medyayı tarafsız, apolitik, aşağıya doğru, bir ekibin parçası olmaya istekli olun ve “öyle olduğunu söyleyin” böylece samimiyet gelişsin

· Genel giderin devam eden bir gider olmaması için gerektiğinde ve gerektiğinde diğer profesyonel uzmanları getirebilecek esnekliğe sahip olma

· Ne yapıldığını ölçmek ve YG'yi iyileştirmek için ne yapılacağını ölçmek için, belki de bir pazarlama iletişimi denetimini de içeren güçlü inançlara sahip olmak

Günümüzün zorlu ortamında, strateji, planlama ve bütçelemeye daha fazla odaklanmak, rekabetin artması ve marka karlılığının arttırılması yönünde uzun bir yol kat edebilir. Ve bir danışmanın taze gözleri, markanız için anlamlı bir gelecek oluşturmak için uzun bir yol kat edebilir.

  • PicturING ÇIKTI!

    Video içinde geçen tüm konular ile alakalı test, kitaplar, çalışma dökümanları ve materyallerini ikiz kırtasiyeden temin edebilirsiniz. Memnuniyetsizliğiniz bizim tek tahammül edemediğimiz şeydir.   Ludwig […]

  • 5.Sınıf Matematikte Hangi Konular Var?

    Video içinde geçen tüm konular ile alakalı test, kitaplar, çalışma dökümanları ve materyallerini ikiz kırtasiyeden temin edebilirsiniz. Memnuniyetsizliğiniz bizim tek tahammül edemediğimiz şeydir.   Küçük […]

  • Tonguç akademi kitap tanıtımı LGS #1

    Video içinde geçen tüm konular ile alakalı test, kitaplar, çalışma dökümanları ve materyallerini ikiz kırtasiyeden temin edebilirsiniz. Memnuniyetsizliğiniz bizim tek tahammül edemediğimiz şeydir.   Havacılık […]

  • tonguç akademi 8e hazırlık seti

    Video içinde geçen tüm konular ile alakalı test, kitaplar, çalışma dökümanları ve materyallerini ikiz kırtasiyeden temin edebilirsiniz. Memnuniyetsizliğiniz bizim tek tahammül edemediğimiz şeydir.   Astronomide […]


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın