Makale Yazma – Zirve Performansı için 5 Önemli Etmen

1. Anahtar Kelimeler

Çoğu kişi, tarayıcılarındaki arama çubuğuna bir kelime veya kelime öbeği girdiğinde, büyük olasılıkla Google, Bing veya Yahoo arama çubuklarını kullanıyorlar. Sorgularının sonuçları, arama motorlarına kişi için en iyi eşleşmeleri sağlayacaktır.

Amaç veya ideal durum, ilk arama motoru sonuç sayfalarındaki makaleleri bulmak veya SERPs, o yayındaki içerikle alakalı anahtar kelimeler ve konular için. Yayındaki ilk 3-5 anahtar kelimeler, arama motorlarından daha yüksek bir öncelik kazanacaktır.

Bir anahtar kelime aracı kullanmak harika bir fikir. Ücretsiz Google Web Yöneticisi Anahtar Kelime Aracı’nın Jaaxy Ücretsiz bir başlangıç ​​planı olan Anahtar Kelime Aracı, her ikisi de harikadır ve kesinlikle tavsiye ederim.

2. Başlık

Makalenin, yazıların veya kitapların başarısının% 95'inin başlığın ilk 3-5 kelimesi ile belirlenebileceğini biliyor muydunuz? Vay, bu akılda tutulması gereken gerçekten ilginç ve önemli bir faktör gibi geliyor, katılıyorum eminim. Çok şey, sadece parçanın satıp satmadığı, işin talebi veya satın alınması ile belirlenir. Bu nedenle, başlığın seçilmesi hafifçe alınmamalıdır, makaleleriniz, e-Kitaplarınız, vb. İle en iyi sonuçları elde etmek için konularınız için en sık aranan anahtar kelimelerle eşleşen anahtar kelime bakımından zengin başlıklar oluşturun.

Makale pazarlama stratejiniz, basitçe anahtar kelimeleri ve nasıl akıllı başlıklar oluşturacağınızı anlayarak en üst düzeye çıkarılabilir. Kelime öbekleriyle yakından eşleşen bu başlıklar günlük olarak arama çubuklarına girilir. Arama motorlarının nasıl çalıştığını anlayarak makalelerinize ve web sitenize birçok hedefli trafik çekebilir veya çekebilirsiniz.

3. Giriş veya Özet

Makale özetinizin amacı, makalenizin geri kalanını kontrol etmek için ilgilenen bir okuyucuyu yönlendirmektir. İzleyicilerinize, makalenizi okuduklarında alabilecekleri yararları bildirerek başlayın.

Makale girişinizin uzunluğu 3-8 cümle veya yaklaşık 2 paragraf uzunluğunda olmalıdır. Bu birkaç cümle içinde, makale başlığınızla ilgili birkaç anahtar kelime ekleyin.

  Altuni Gold Rengi

Yazılan her yazıyla, hedeflenen izleyicileri hedeflediğinizden ve doğrudan onlarla konuştuğunuzdan emin olun. Makalenizin faydaları için yazılmış olduğunu ve tüm sayfayı okuması gerektiğini bilmelerini sağlayın.

Özeti 5-8 cümleden fazla ifade etmeye gerek yoktur, ayrıca girişte yazar adını tekrar etmemelisiniz. Bir link veya URL adresinizi ekleyerek kendinizi veya işinizi tanıtmaya çalışmayın. E-posta adresi dahil olmak üzere, bunların tümü makalenin sonuna eklenebilir. Makalenin başlığını 3-8 cümle özetine de yazmayın.

4. Makale Organı

Satırlar ve paragraflar arasında yeterli beyaz boşlukla okunması kolay, istediğiniz bir Yazı Tipi ve harf boyutu seçin. Makalenizi göze hoş gelen, kolay okuma stiline, belki de numaralandırılmış liste veya kurşun noktalarına ayırabilirsiniz.

Uzman stratejilerinizi, ipuçlarınızı ve bilgilerinizi paylaşın. Web siteniz, sitenizin konularıyla ilgili güncel bilgileri arayanlar için alakalı ve faydalı, kaliteli yazılar veya makaleler ile doldurulmalıdır.

Okuyucuyu daha fazlasını istemek ve daha fazla göreceli bilginin olduğu sitenizin URL'sini tıklamak için çizin. Bazıları eylem çağrısına cevap vermeye ve hatta bir satın alma yapmaya ikna edilecek.

Bağlantıları makalenin sonuna veya sonuna yerleştirin ve okuyucuyu web sitenize veya bağlı siteye çekin.

Makale gövdesinde kendi sitenizi tanıtmak iyi bir uygulama değildir. İçerik sağlam görünmeyecek şekilde olmalıdır spamlı. Bağlantıları sakla ve son için kendini tanıt.

Çoğu web sitesi sahibi ve yayıncısı, kendini tanıtan bir makaleyi yeniden yayınlamaz ve hepimizin alabileceğimiz en fazla pozlama ve dağıtımı istediğinden eminim. Makale gövdesini, okuyucunun arama girişine cevap veren bir şey verecek şekilde, yüksek kaliteli içerikle doldurmak her zaman en iyisidir.

Makale organı, uzmanlık deneyiminizi, bilginizi, nasıl bilgi edeceğinizi ve tavsiyenizi göstermelidir. Makaleyi yazarken her zaman okuyucularınızla güncel, ilgili, faydalı bilgiler sağlar ve sürekli olarak niş otoritenizi ve güveninizi oluşturur.

  Mühendislik Siteleri

Makale başlığını aklınızda bulundurun ve konuyla ilgili kalın.

Okuyucuyu aklınızda tutmanız ve yazınızla onlarla konuşmanız için her zaman bir noktaya değin.

Ayrıca, önceden belirlenmiş anahtar kelimelerinize makale gövdesi boyunca en az birkaç kez, makalenin doğal görünmeyecek şekilde sığmamasını unutmayın.

5. Sonuç

Bu, makalenin nasıl kapatılacağı veya sonuçlandırılacağı ve sitenize gelen trafiğin büyük ölçüde artırılmasıdır:

Tek bir paragraf veya birkaç cümle içinde birkaç kapanış noktası oluşturarak gönderiyi sarın ve okuyucuyu teklifinize yönlendirin.

Okuyucularınızın, makalenin tek bir kişi tarafından yazılmış olduğunu bildiğinden emin olun. Bu tek başına sitenizin URL’sini tıklamanıza ve profilinize göz atmanıza neden olur.

Teklifinizi veya benzersiz satış teklifinizi özetleyin (USP) üç cümleyle okuyunuz ve okuyucuyu web sitenizi veya teklifinizi ziyaret etmeye teşvik edin. Okuyucuya, adını ve e-posta adresini girmesini veya bir satın alma işlemi yapmasını ve geçerli bir URL adresi bırakmasını söyle: https://yoursite.com. URL adresini bir kelime veya bağlantı metninde gizlemeyin. Tam adresi kullanmak, bir yayıncı makalenizi kullandığında bağlantının etkin kalmasını sağlar.

Makale pazarlama, ürettiğiniz içeriğin hacmi nedeniyle yazma becerilerinizi geliştirmek için harika bir yoldur. Böylece, yazma becerileriniz geliştirilecek ve orada bulunan içeriği incelemek ve paylaşmak için okuyucuları sitenize çekecektir.


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın