Vücudunuz Neden Egzersiz İstiyor?

Modern dünya, insanın bir sanatın her şeyden önce mükemmelleşmesi için ustalaştığı yerdir. Sedanter olmak, saatlerce oturarak, araba sürerken, işte, televizyon izleyerek veya yemek yiyerek geçirerek geçirin.

Atalarımıza hareket, hayatta kalmanın gerekli bir parçasıydı, ancak bugün tamamen isteğe bağlı ya da atıldı. Büyüyen bu fenomen nedeniyle, insan vücudunun bir bedeli ödemesi gerekiyor.

Genel bir obezite salgını. 'Sadık insanları' etraflarına bak, vücutları her yöne itti ve çekti. Ne yazık ki bu çocukları içerir, ancak suçlanamazlar, çünkü bu durumda onları beslemedeki babaların (ve annelerin) günahları YANLIŞ Gıda. Henüz kendini suçlu hissediyor musun? Malısın!

Kas iskelet yönünden bir göz atın. Kaslar kuvvetli bir şekilde egzersizle meşgul olmadığında zayıflarlar. Bunların hepsi, vücudun verimli çalışma kapasitesini etkiler. Zamanla bu da kemiklere dönüşecek. Kemikler de onları güçlü tutmak için fiziksel aktiviteye ihtiyaç duyarlar. Bunu görmezden gelmeyi seçerseniz, daha sonraki yaşamda güçlü osteoporoz olasılığına yol açacaktır. Egzersiz sadece gençler için değil herkes için. Günlük egzersiz, kalanların yaşamları için 30 dakika kadar kısa. Yararları daha büyük, daha iyi bir yaşam kalitesi sağlayacak.

Bugün insanlar mazeret dolu, neden egzersiz yapamıyorlar? Yetersiz zaman. İşten sonra çok yorgunum vb. Bu önyargıları bir kenara bırakın ve egzersize yeni bir göz atın. 7 plandan 5 gün sonra bir eylem planına taahhütte bulunun. Ardından size uygun bir program seçin. Egzersiz yapmak için iyi bir zaman bir sabah ilk iş, çok huzurlu ve keyifli bir zaman. Normalden bir saat önce kalk.

Eğer şirkete ihtiyaç duyuyorsanız, diğerlerinin katılımını sağlayın veya bir spor salonuna katılın, ancak yalnızca bunu sürdürmek için kendinize bir söz verirseniz.

Kitleler ataletten muzdariptir, etkisiz veya etkisiz kalmak için bir eğilim. Yetişkinlerin ve çocukların vücutlarını hareket ettirmek ve çevrelerindeki dünyaya uyanık ve uyanık olmak için motive olmalarını ne merak ediyorum?

  Motosiklet Airbrushing - Airbrushing Motosikletler İçin İpuçları

Cidden, günlük egzersiz sizi canlandıracak, enerji dolu olacak, zindeliğe sahip olacak ve yağsız bir vücut kitlesini alacaksınız. Bu arada, 6,8 veya 10'a inmek için kendinizi öldürmek zorunda değilsiniz, çünkü her zaman bu kadar küçük olmak zorunda değiliz. Egzersiz yapmak sizi kendi vücut kitlenizin olması gerektiğini söylediği yere götürür.

Bacaklarınızın daha gevşek olduğunu görmeye devam etmeyin, mideniz kendi isteğine sahipmiş gibi sallanıyor. Üst kollar çalkalanıyor. Hareket zamanı.

Günlük egzersiz, hastalığı önler. Lütfen vücudunuzun hareket etmek için doğduğunu anlayın, inkar ettiğiniz egzersizi canlandırır. Uzun ömürlü olun, zindelik ve sağlık ile görünümünüzü iyileştirin.

Egzersiz veya sıranın önünde olmak, kalp hastalığı, kanser, yüksek tansiyon, tip 2 diyabet söz konusu olduğunda. Çok daha kısa bir ömür. Aralarından seçim yapabileceğiniz çok farklı egzersiz türleri var, yoga, pilates, tai chi gibi sizi bekliyor.

Aerobik egzersiz – sağlıklı bir kalp için bu aktivite oksijen kullanır, kalp atış hızınızı yükseltir ve sizi biraz nefessiz bırakır. Bunu sağlıklı beslenme ile birleştirin ve kesinlikle kilo vermenin doğru yolunda olacaksınız.

Egzersiz programınıza kuvvet antrenmanı içeren kuvvet (direnç) egzersizi, duruşun iyileşmesine yardımcı olur ve vücudunuza daha tonlu bir görünüm kazandırır. Kas dinlenirken bile aktif olmayan dokudan daha fazla kalori yakar.

Esneklik egzersizi kasları gerer, eğer bunu düzenli olarak yapmazsanız, kasların daha kısa ve daha az elastik olma tehlikesi vardır. Böyle bir durumda, eklemlerinizi ne kadar hareket ettirebileceğinizi azaltacaktır ve sertliği artıracaktır. Günde birkaç dakika esneklik egzersizleri yapmayı hedefleyin, bu, üst ve alt vücudunuzdaki tüm büyük kasları gerer.

Not: Günlük egzersiz rejimine başlamadan önce kendi araştırmanızı yaptığınızdan emin olun.

Beslenme ve Diyet Planlayıcısı, bir egzersiz rejimi başlatmanızı ve altı ay boyunca yediden beş gün devam etmenizi önerir. Bir daha asla yerleşik büyük bir insan olmayacağınızı garanti ediyoruz!

  Çocuklar İçin Doğa İle İlgili El Sanatları

Yararları, dayanıklılığın arttırılması, güçlendirilmesi ve tonlandırılması, arttırılmış esneklik ve ağırlık yönetimini içerir.


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın