Web Sitesi ve Arama Motoru Pazarlaması Basitleştirilmiş

İnternetin ortaya çıkışı, şu anda ülkeler ve kıtalar genelinde küreselleşen işletmeler için rekabet düzeyiyle sonuçlandı. İnternet, hızlı bir şekilde ilerlemektedir, çünkü işletmeleri birkaç tür pazarlama prosedürünü geleneksel çevrimdışı pazarlama ve reklamcılığa adapte etmeye zorlayan dinamik bir süreçtir.

Çevrimiçi pazarlamanın genel amacı her zaman web sitenize ek kişiler çekmek ve işiniz için alıcıları iyileştirmek ve şirket markanızı büyütmektir. En uygun maliyetli kanallarla çalışmak, web sitesi pazarlaması, pazar yerinize ve ihtiyaçlarınıza bağlı olarak belirli trafik / potansiyel alıcıları web sitenize hedefler.

İnternet ve arama motoru pazarlamasının geleneksel pazarlamaya göre lider avantajı, sonuçlarınızı gerçek zamanlı olarak ölçebilme yeteneği olacaktır.

Başarılı bir çevrimiçi pazarlama kampanyası, sonuçları ölçmek için dönüşüm izleme programlarına ihtiyaç duyar. Dönüşüm ölçümleri, Tıklama Başı Maliyet (TBM), bin gösterim başına ortalama maliyet (BGBM), İşlem Başına Maliyet (EBM) ve Yatırım Getirisini (YG) içerir. Dönüşüm ölçütlerini takip etmek ve önem vermek, kampanyalarınızı ölçmek ve optimize etmek için çok önemlidir, böylece kapanış dönüşüm ölçütünüz olan Yatırım Getirinizi (YG) elde edebilirsiniz. Google Analytics, Çevrimiçi pazarlama kampanyalarınızın tıklamadan dönüşümüne kadar olan genel performansını izlemek için kullanılan bir maliyet dönüştürme izleme aracı değildir.

Web sitesi pazarlama kanalları:

1. Görüntülü reklamcılık

Ekran reklamcılığı, web afişleri veya afiş reklamları dahil olmak üzere üçüncü taraf bir sitedeki içerik makalelerinin yanında görünen web’de grafiksel pazarlama ve reklamcılıktır. Görüntülü reklamcılık, internet sayfalarında çok sayıda biçimde görünür ve metin, resim, logo ve haritalar içerir ve reklam erişiminizi artırmak için uygun bir yoldur. Arama pazarlaması ve görüntülü reklamcılığın ortaklaşa kullanılması çevrimiçi geliri artırabilir.

Google Ekran ve Bing / Yahoo! Search Marketing, önemli görüntülü reklam çözümleri sunar. YouTube, ilgili YouTube videolarının yanı sıra ve / veya Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki hedef pazarınıza uygun web sitelerinde bir video görüntüleme reklamı sunar.

  Çocuklarımızı ve Gençlerimizi Açmak

· Google Görüntülü Reklam Ağı – AdWords'teki Google Görüntülü Reklam Oluşturucu yazılımı, kuruluşunuzun öne çıkmasını sağlamak için kolayca çekici resim ve video reklamlar oluşturmanıza olanak sağlar.

· Yahoo! Görüntülü Reklamlarım – Görüntülü Reklamlarım, Yahoo! Ağ Artı. Görüntülü Reklamlarım ile, kendi reklamlarınızı oluşturmak, kampanyayı hedeflemek ve kampanyanızın genel performansını izlemek mümkündür.

2. Video pazarlama

Video pazarlama, olası bir alıcıya video biçiminde bilgi sunmak ve bunları bir ürüne yönlendirmektir. Çevrimiçi video giderek daha popüler hale geliyor ve şirketler müşterileri çekmek için uygun bir yöntem olarak görüyorlar.

Dijital pazarlama ve reklamcılık gelişmeye devam ettikçe, pazarlamacılar olağanüstü video maddesi yaratmanın önemini fark ediyorlar. Video, şirketlerin merak ve gelen müşteriler geliştirebilecekleri en heyecan verici araçlardan biri.

3. Arama motoru pazarlaması (SEM)

Arama motoru pazarlaması Tıklama Başı Ödeme (PPC) reklamcılığı, içeriğe dayalı / içerik reklamcılığı, ücretli katılım ve arama motoru optimizasyonu (SEO) prosedürlerini kullanarak arama motoru sonuç sayfalarında (SERP'ler) görünürlüklerini artırarak web sitelerinin tanıtımını yapar.

4. Tıklama Başına Ödeme (PPC)

Reklamınız, Google veya Bing’de girdiğiniz arama öbeğinin organik arama sonuçlarında yanında veya üstünde görünecektir. Tıklama Başı Ödeme PPC Reklam, Google sonuç sayfanızla birlikte “sponsorlu reklamlar” ve Bing sonuç sayfanızla “reklamlar” olarak bilinir. Reklamverenler, belirli arama cümleleri için teklif verir ve bir arama yapan bir reklamı tıkladığında, reklamveren, reklamverenin o arama ifadesi için teklif ettiği miktara bağlı olarak ücretlendirilir.

5. İçeriksel / İçerik reklamcılığı

Reklamverenler, ürünleri ile ilgili bilgileri taşıyan diğer sitelere reklamlar yerleştirir ve reklamlar bu web sitelerinden bilgi arayan kişilere gösterilir. Arama portalı, anlamını bulmak için web sayfasının içeriğini analiz eder ve sayfada gösterilmek üzere hedeflenen İçerik Reklamları ile ilgili anahtar kelime öbeğiyle eşleşir.

  Antrenman Öncesi veya Sonrasında Kardiyo Egzersizi Yapmalı mıyım?

Google AdSense, ilk önemli içeriksel reklamcılık ağıydı.

Yahoo! Bing ağı, arama reklam pazarında% 30’u kapsamaktadır.

6. Arama motoru optimizasyonu (SEO)

Arama motoru optimizasyonu, web sitenizin arama motorunun organik arama sonuçlarındaki görünürlüğünü, bireysel arama motorlarının nasıl işlediğini, kişilerin ne aradığını, müşterilerin aradığı anahtar kelimeleri ve kelime öbeklerini göz önünde bulundurarak arttırma işlemidir.

İnternet sitenizin geliştirilmesi ve popülerlik oluşturma çabaları, optimize edilmiş kod, içerik akışı tasarımı, SEO metin yazarlığı ve link oluşturma ile birlikte arama motorları için tasarlanmalıdır.

7. Sosyal medya pazarlaması (SMM)

Sosyal medya pazarlaması, blogları, sosyal ağ web sitelerini, sosyal yer imi sitelerini ve forumları içeren sosyal medya internet siteleri aracılığıyla hedef kitleyi kazanma sürecidir. Sosyal medya pazarlama, doğrudan ziyaretçiler göndererek, web sitenize bağlantılar oluşturarak ve farkındalık yaratarak sitenizi tanıtır.

· Sosyal ağ siteleri, kendi profilinize web sitenize link verebileceğiniz Facebook, LinkedIn ve Twitter'ı içerir. En büyük kazanç, başkaları sitenize söz ettiğinde, sitenize bağlandığında veya bu sitelerde yer işareti verdiğinde elde edilir.

· Sosyal yer imi, kullanıcıların internet siteleri, makaleler veya beğendikleri haber öğeleri hakkındaki ayrıntıları birbirleriyle paylaştığı bir ağdır. Bu Sosyal yer işareti siteleri, Digg, Delicious, StumbleUpon ve Google Bookmarks'ı içerir.

8. E-posta pazarlaması

E-posta pazarlaması, ticari bir mesajın elektronik posta ile çalışan bir gruba iletilmesidir. Ayda bir e-posta yayını oluşturmak, web sitesinin tanıtım stratejilerinde önemli olanlardan biridir. Çok iyi bir bülten, öneri listesi, endüstri güncellemeleri veya yeni ürün bilgileri olabilir.

  • Tonguç'a Bir Butonla Destek Ol!

    Video içinde geçen tüm konular ile alakalı test, kitaplar, çalışma dökümanları ve materyallerini ikiz kırtasiyeden temin edebilirsiniz. Memnuniyetsizliğiniz bizim tek tahammül edemediğimiz şeydir.   Tonguç […]

  • 4 Madde'de Hareket | Kamp2020

    Video içinde geçen tüm konular ile alakalı test, kitaplar, çalışma dökümanları ve materyallerini ikiz kırtasiyeden temin edebilirsiniz. Memnuniyetsizliğiniz bizim tek tahammül edemediğimiz şeydir.   HTML […]

  • LGS #KATLAR KONU ANLATIMI

    Video içinde geçen tüm konular ile alakalı test, kitaplar, çalışma dökümanları ve materyallerini ikiz kırtasiyeden temin edebilirsiniz. Memnuniyetsizliğiniz bizim tek tahammül edemediğimiz şeydir.   Tonguç […]


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın