Her Motorcudan Kaçınılması Gereken 10 Motosiklet Kazası

Bunu okuyorsanız, tüm bisikletçilerin kaçınması gereken motosiklet kazaları hakkında daha fazla bilgi edinmek istersiniz? Motosiklet sürmek tehlikelidir. Neyse ki, sizin gibi bisikletçiler kazaları önlemek için mümkün olan en iyi araçlardan bazılarına erişebilir – engelsiz görüş, inanılmaz derecede güçlü frenler, sağlam kavramalara sahip lastikler ve mükemmel yol tutuş özellikleri. Tüm bunlara rağmen, bir kaza ile buluşmak konusunda daima endişe duyuyorsunuz.

Her bisikletçinin kaçınması gereken en iyi 10 motosiklet kazası hakkında daha fazla bilgi için okumaya devam edin.

10.Motosiklet Güvenliği Eksikliği

Motosiklet güvenliği konusunda eğitim eksikliği kaza riskinizi artırır. Kazalar genellikle biniciler temel binici parkurlarını tamamlamaktan kaçındığında veya doğru güvenlik ekipmanına yatırım yapmaktan kaçındıklarında ortaya çıkar. Kasklar, bisiklet eldivenleri ve diğer güvenlik araçları sadece bisiklet hareketini daha rahat hale getirmekle kalmaz, aynı zamanda bir çarpışma sırasında yaralanmaları önlemek için de uzun bir yol kat ederler. Floresan renkli ceketler / takımlar ve kafa donanımı da yollardaki görünürlüğünüzü artırır ve yaygın kazaların ortaya çıkmasını önler.

# 9 A Önden Sola Dönen Araç

Bu, motosiklet kazalarının en yaygın nedenlerinden biridir. Bir araç sürücüsü geldiğinizi göremeyebilir veya konumunuzu yanlış değerlendirebilir ve böylece bir kavşakta sola dönebilir. Suçu dağıtma, dikkatsizlik, kör noktalar ve hatta psikoloji; Çoğu araç sahibi / sürücü, otomobilin yokluğunda güvenliği algılar ve genellikle motosikletlerin varlığını unutur. Bir motorcu olarak işiniz, önleyici bir altıncı duyguyu beslemek, kavşaklarda yavaşlamak, frenlerinizi örtmek ve kaçırma eylemi yapmaya hazırlanmaktır. Ayrıca, trafikteki boşlukları aramanız ve görüşünüzün dışındaki tüm nesneleri hesaba katmanız gerekir.

# 8 Kör Köşeye Yakın Çakıl Vurmak

Birdenbire ve herhangi bir uyarı yapmadan, virajlı yollarda sürüyorsunuz, sadece köşede dolaşıyorsunuz – kendinizi bir çakıl, kum, at gübresi, yaprak veya hemen hemen başka herhangi bir şeye doğru ilerlerken bulmak için yolu. Ön lastiğinizin aynı şeyin içinde olduğunu görürsünüz; ve siliyorsun. Bu tamamen önlenebilir. Harekete geçme yeteneğinin ve genel reaksiyon süresinin görüş menzilinizle uyumlu olduğu bir hızda sürerek kazığa çarpmaktan kaçınabilirsiniz. Temel kuralı izleyin: “Yavaş Giriş, Hızlı Çıkış”. Bu keskin köşelerde daha doğru bir şekilde çalıyor; burada geniş girmeniz, göz açıklığınızı artırmanız ve kolay bir hızda dönmeniz gerekiyor.

  Bir Finansal Planlayıcı Seçerken Dikkat Edilmesi Gereken 5 Şey

# 7 Ön Frenin Kilitlenmesi

Bir şey trafiği durdurdu. Ön frenlerinizden bir avuç tutmaya ve kendinizi yerde yatarken, caddeden aşağıya inen motosiklet arabasına bakmaya devam ediyorsunuz. Ön frenleri kullanmanın doğru yollarını öğrenmeniz önerilir. Zaman zaman sezgisel olmasına rağmen, bunlar bisikletinizde ustalaşması en zor ve güçlü bileşenlerdir. Kısacası, bu frenler hızınızdaki değişiklikleri sağlamak için doğru araçlardır ve motordan çok daha etkilidir. Bu günlerde motosikletler, kolu sertçe sıkmanızı gerektiren ABS ile donatılmıştır; acil bir durma yapmak istediğinizde.

# 6 Öndeki Bir Araba Kapısını Açıyor

Hareketsiz bir bezelye trafiği hattı ve bir sıra pared otomobil arasında büyük bir boşluk görüyorsunuz ve içinden atlamaya devam ediyorsunuz. Maviden bir yolcu arabanın kapısını sallıyor – tam önünüzde! Bu yaygın motosiklet kazası türü kesinlikle önlenebilir. Asla park edilmiş ve aktif otomobil sıraları arasında sürüş yapmayın. Geniş açılan kapılar dışında kendinizi yayalara, yanlara çeken araçlara ve benzeri görülmemiş engellere çarparken bulabilirsiniz. Çarpışmalar kaçınılmaz olduğunda, en güçlü şekilde biraz yavaşlamaya veya fren yapmaya yardımcı olur.

# 5 Çok Kaygan!

Bulut yüklü gökyüzü altında sürüş serin olabilir, ancak daha sonra yolunuzu korkunç bir şekilde kayganlaştırabilecek yağmurlara bağlanırlar. Birçok trafik kazası ıslak mevsimlerde meydana gelir ve altında iyi lastiklere sahip olmayan veya koşu parkuru kauçuğunun bu tür yollarda yanlış bir fikir olduğunu düşünecek kadar aptal olan bisikletçiler için ölümcül olabileceğini kanıtlayabilir. Uygun şekilde bakımı yapılmış lastiklere sahip motosikletler, karlı yolların yanı sıra yetenekli yollarda yağmur yağacak şekilde tasarlanmıştır. Bununla birlikte, ellerinizdeki kontrollerle yavaş ve kolay gitmek önemlidir.

# 4 Araç Sizin Şeridinizi Değiştiriyor

Kendinizi trafikte sürerken buluyorsunuz; birdenbire, başka bir şeridinde bulunan bir araba fikrini değiştirmeyi seçer ve işgal etmeyi planladığınız alana girer. Küçük motosikletler kör noktalara rahatça sığarken, araç sürücüleri motosikletleri gözlemlemek için psikolojik olarak programlanmamıştır ve bu nedenle bir çarpışma ile sonuçlanır. Yoldaki tüm kör noktaların tamamen farkında olmak ve yakınlarına mümkün olduğunca az zaman harcamak iyidir. Her zaman kendinizi aynada sürücünün gözünü görebileceğiniz bir yerde bulun; onlar da seni görebilecekler.

  Motosiklet Endüstrisine ve Müşteriye Sigorta Açıklanması

# 3 Arkadan Araba Vurur

Bir kavşakta, çapraz yürüyüşte, dur levhasında veya bir yaya geçidinde neredeyse durma noktasına geldiniz. Bununla birlikte, arkanızdaki sürücü sizi göremez ve yüksek hızda kafaları pulluk yapar. Bu da ölümcül. Bu tür bir kazadan kaçınmanın en iyi yolu, arkadan gelen araçların herhangi bir etkisinden kaçınmak için arabaları kişisel çökme bölgeniz olarak kullanmak ve önlerinde direksiyon kullanmaktır. Özetle, sonraki etkilerden kendinizi koruyarak güvende kalın.

# 2 Trafik Kurallarına Uymama

Kablonun trafik kural kitabını takip ediyor olabilirsiniz, ancak yoldan geçen heyecanlı çocuk veya erkek arkadaşıyla telefonda sohbet eden genç lass (sizi sollarken) olmayabilir. Ne oluyor? Sert yaralanmalara veya ölüme neden olabilecek tamamen önlenebilir bir karmaşa ile sonuçlanırsınız. Muhafızlarınızı açık tutmanız ve insanların düzenlemeleri kırmak için sokaklarda olduğuna inanmanız önerilir. Bu, normal koşullardan daha uyanık ve daha güvenli kalmanıza yardımcı olacaktır.

Aşırı Yüklerle 1. Bisiklet

Her motosiklet, önceden tanımlanmış bir yük taşımak üzere özel olarak tasarlanmıştır. Fazladan bagaj veya ağırlıktaki binici ağırlığı dengeyi bozabilir veya kazaya neden olabilir. Anlaşılır bir şekilde, bu, genç bisikletçilerin kendilerini bir tıkırtı veya kolej partisinden sonra kaçınılması gereken koşullarda bulmasının ana nedenlerinden biridir. Bu nedenle, kurallara bağlı kalmak ve kolayca idare edebildiğiniz kadar çok kilo almak en iyisidir.

Dikkatli ol!


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın