Komik E-posta Yazmanın Tüm Ciddi İtirazları

Tamam, eldivenler kapalı. Komik e-postalar yazmak için seni bir aydan fazla bir süredir rahatsız ediyordum.

Ama yine de şüphelisin, en azından söylemek gerekirse.

İşte tüm ciddi itirazlarınız:

1. Komik yazamam. Zor. Yapamam. Tamam, geçen hafta bunu bastırdım. Üstesinden gel, zaten. İnanılmaz tartışmamı burada okuyun.

2. Bu benim endüstrimde işe yaramaz. Mizah duygusu yok. Komik e-postalarımdan nefret edecekler.

Ve bunlar, arkadaşlarım, e-postalarınıza bir mizah dozu eklemekten korkmanın iki nedeni.

Bu yüzden, geçen hafta ilkine çok cevap verdiğim için, bugün ikincisini ele alacağım. Ben verimli biriyim değil mi?

Evet, sektörünüzdeki insanlara, özellikle de öne çıkan pozisyonlara yazarken, hepsi iş; mizah duygusu tamamen atıldı.

Yüce konumlarına ulaştıklarında, bir daha asla gülmemeye bilinçli bir karar verdiler.

Sit-up'ları izlemeyi bıraktılar, başka bir komik filme gitmediler ve kesinlikle herhangi bir çamur güreşi yarışmasına katılmaktan kaçındılar.

Hayır, düğmeli ve düz bağcıklı, bilgisayarlarında oturup, sıkıcı e-postaları tutacağını merakla bekliyorlar.

Sadece bu şeyleri severler.

Burada mizah yok. Hepsi iş. Ciddi iş.

Ya da belki değil.

Belki de müşterileriniz bu kişiye daha çok benziyor.

Zappos'un multimilyoner sahibi Tony Hsieh. Adam bir karavan parkında yaşıyor ve evcil hayvanının iki evcil hayvanıyla takılıyor. Burada mizah veya eğlence yok.

Aslında, işinin yol gösterici ilkelerinden biri “Eğlenceli ve küçük bir tuhaflık yaratmak” tır. Adam hayatında huzur ve rastlantılığa kendini adamıştır. Ve evet, 780 milyon dolar değerinde.

Komik e-postalarından hoşlanır mı? Öyle düşünüyor. Onu müşteri olarak sevmez miydin?

Harvard Business Review’in prestijli bir makalesine göre, “İşyerinin gülmeye ihtiyacı var. Wharton, MIT ve London Business School kadar ciddi kurumlardan yapılan araştırmalarda, her kıkırdama veya ağustosta yanına getirdiği birçok iş avantajı sağladığı gösterildi. sadece yaratıcılık ve işbirliğini değil aynı zamanda analitik kesinliği ve üretkenliği teşvik ediyor. ”

  Bilgilendirici Bir Makale Yazmanın Püf Noktaları

Dolayısıyla, sadece iş adamları mizahlara açık değil, aynı zamanda onu özlüyorlar. Tamamen açıklar. Buna maruz kaldıkları için mutlular. Onu seviyorlar.

Ve eğlenceli bir e-posta aldıklarında, açık kollarla karşılarlar. Aslında gülüyorlar. Garip ama gerçek.

Seni hemen hemen herkesin mizah ve komik e-postalara açık olduğuna ikna etmek için elimden geleni yapıyorum.

Ve bakın, mizahı takdir etmeyen, kendi kendine önemli bir dullard'a bir e-posta gönderirseniz, neden onu yine de bir müşteri olarak istemesiniz?

Yapmazsın Yani mizah sadece dikkat çekmiyor, aynı zamanda birlikte çalışacak harika müşteriler için mükemmel bir tarama sistemi.

E-postalarınıza yanıt verdiklerinde, coşkuyla cevap verirler. Bu senin için uygun mu?

Tamam ozaman. Bir mizahı e-postalarına akıtmanın zamanı geldi. Artık mazeretin yok.

Şerefe, Robert


SİTE YOĞUNLUĞUMUZU ENGELLEMEK VE SAYFA AÇILIŞ SÜREMİZİN KISALTMAK İÇİN;
TÜM ESKİ YORUMLARI SİLDİK.
BİLGİNİZE...

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın